וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: אליניב ברדה כבש ובישל בניצחונה של גנק

החלוץ הצטיין ב-2:4 על סרקל ברוז' וחגג את שערו ה-50 בליגה הבלגית. ניצחונות לרפאלוב וגרשון, תיקו למלול וצעירי

לא רק באנגליה מקיימים מחזור בוקסינג דיי. גם בבלגיה מציינים את חג המולד עם הרבה כדורגל, שמאפשר לנו ליהנות שוב מביצועיו הנפלאים של אליניב ברדה. חלוצה של נבחרת ישראל סחף הערב (שני) את גנק לניצחון 2:4 על סרקל ברוז', כשכבש את הראשון ובישל את השני במסגרת המחזור ה-19. היה זה שער שישי של ברדה העונה, ו-50 במדי גנק בליגה הבלגית מאז הצטרף אליה בקיץ 2007.

איגור וטוקל העלה את סרקל ליתרון בדקה השמינית, אבל ארבע דקות לאחר מכן ברדה השווה עם מבצע אישי מבריק אותו סיים בבעיטה בשמאל לפינה הקרובה. לאחר השער רץ ברדה לעבר הספסל ושלף חולצה עם המספר 50. ברנט אוונס הבקיע את השני של האורחים בדקה ה-30, אך גם הפעם התשובה הגיעה מכיוונו של הישראלי. ברדה המשיך לחגוג באגף השמאלי, והקשית כדור מצוין אותו נגח כריסטיאן בנטקה לרשת בדקה ה-36. רגע לפני השריקה למחצית, היה זה ילה ווסן שקבע 2:3 לגנק. ברדה החמיץ עוד מצב נהדר והוצהב במחצית השנייה, לפני שהוחלף כדי לקבל תשואות בדקה ה-90. גנק אף כבשה את הרביעי מרגלי פביאן קאמוס בתוספת הזמן והעלתה את מאזנה ל-30 נקודות במקום השישי.

קלאב ברוז' ניצחה 0:1 בבית את זולטה ורגם וצימקה את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד. ליאור רפאלוב פתח בהרכבה של המארחת והוחלף בדקה ה-89. כריסטוף דאום חסר שלושה שחקני הרכב מורחקים ולכן פתח גם עם רפאלוב וגם עם ג'וזף אקפלה, שבדקה ה-45 ראה את השוער האורח עוצר כדור שלו, אך את הריבאונד המשיך פנימה ביורן ולמינקס. גם במחצית השנייה המשיכה ברוז' לשלוט, אבל לא הצליח להגדיל את התוצאה. עכשיו ימתינו שם למעידה של אנדרלכט.

רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכבה של קורטרייק המפתיעה, שניצחה 0:2 בביתה את סטנדרד ליאז' (ללא מאור בוזגלו הפצוע) וחלפה על פניה בדרך למקום הרביעי. המשחק נראה היה בדרך לתיקו מאופס, עד שבדקה ה-80 חרטיאן דה מטס שבר את הקרח עם הראשון שלו העונה. המחליף סטיבן ג'וזף מונרוז הכפיל בתוספת הזמן, לאחר שסטנדרד נותרה ב-10 שחקנים.

לירוי צעירי שמר על מקומו בהרכב והוחלף בדקה ה-87 ב-2:2 של מכלן מול לובן. הקשר אף היה קרוב להבקעה בדקה ה-51, אך נעצר אצל השוער. דויד דסטורם כבש צמד לזכות מכלן. דור מלול שיחק 90 דקות ב-0:0 של בירסחוט מול ליירסה. שלומי ארבייטמן הפצוע לא נכלל בסגל של ווסטרלו, שהפסידה 3:1 בחוץ לגנט, ממנה מושאל החלוץ הישראלי.

(עדכון ראשון: 17:58)

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully