וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: אוהדי הקבוצה נגד אלי כהן

26.12.2011 / 16:05

האוהדים פנו ליו"ר ציון ויצמן וטענו: "המאמן סימן לנו עם האצבעות תנועה של אפסים וסינן כמה קללות". כהן: "מדובר באוהד אחד"

פחות מ-24 שעות אחרי התיקו המאכזב מבחינתם נגד בית"ר ירושלים (1:1), אוהדי הפועל עכו מתלוננים היום (שני) שמאמן הקבוצה אלי כהן עשה להם תנועה של אפס עם אצבעות ידיו בירידה לחדר ההלבשה. האוהדים, שחלקם נמצאים בנתק מסוים עם המאמן, פנו בנושא ליושב ראש הקבוצה ציון ויצמן כדי שזה יתנצל על המעשה.

"אנחנו לא כמו אוהדים אחרים שזורקים אבנים או שורפים צמיגים, אבל לצערנו הרב אין לנו תקשורת טובה עם המאמן", מסביר יושב ראש חוג האוהדים, סמי אוזן. "בירידה לחדר ההלבשה אלי כהן סימן לנו עם האצבעות תנועה של אפסים, ובדרך הוא גם סינן כמה קללות שעדיף שלא נחזור עליהן. כמובן שחלק מהאוהדים קיללו אותו בחזרה, חלק אחר צעק לו להתפטר, ואמר לו שהשחקנים גדולים עליו". דובר הקבוצה מיקי חדד השיב לטענות ואמר: "אנחנו לא מכירים את המקרה הזה. נברר עם אלי כהן את הפרטים".

אלי כהן הגיב על הטענות ומסר: "מדובר באוהד אחד שבכל פעם מקלל אותי ומפריע לי לנהל את המשחק. סימנתי לו בסוף המשחק שיהיה בשקט ואמרתי לו שישתוק, לא יותר מזה".

בהפועל עכו התבשרו אתמול כי המגן אלירן דנין, שמתח את המפשעה במהלך המשחק, לא יוכל לשחק בשני משחקי הליגה הקרובים מול הפועל באר שבע והפועל תל אביב. בקבוצה עשויים לאפשר למגן נאור דהן הצעיר לקבל דקות ראשונות ולפתוח בהרכב, כאשר קיימת אפשרות נוספת שעומדת בפני כהן: לתפקד את אלכסנדר דוידוב כמגן, תפקיד בו שיחק לאחר החלפתו של דנין.

בלי קשר, בהנהלת הקבוצה שוקלים לשחרר את גבע ברקאי, הבלם הוותיק של הקבוצה שנכנס להרכב לאחרונה בעקבות היעדרויות הבלמים אדי גוטליב ודימקאו פידליס. כעת עם שובם של השניים, בקבוצה עשויים להודיע על שחרורו של ברקאי, זאת למרות שמאמן הקבוצה מעוניין להשאירו. "אני לא משחרר את גבע ברקאי", סיפר כהן. "אם הוא יבקש להשתחרר, נשקול את זה". מי שבכל מקרה עתיד לקבל הודעת שחרור במהלך הימים הקרובים הוא החלוץ המאכזב לואיס זומא.

סטפן שצ'פוביץ' מאשים את התאורה באצטדיון החדש

הפועל עכו בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully