וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שצ'פוביץ': "האור באיצטדיון מנע ממני לראות את הכדור"

26.12.2011 / 8:00

חלוץ הפועל עכו הסביר את התיקו נגד בית"ר ירושלים: "אנחנו קצת עייפים". דנין יחמיץ לפחות את שני המשחקים הקרובים

בהפועל עכו נרשמה אכזבה גדולה אתמול (ראשון) אחרי ה-1:1 נגד בית"ר ירושלים. מעבר לעובדה שהקבוצה נותרת עם ניצחון אחד בחמשת המחזורים האחרונים, ראשי המועדון מאוכזבים מהעובדה שהשחקנים לא הראו מספיק מחויבות. ניקולאס פלצ'וק העלה את עכו, שנראתה רע במחצית הראשונה, ליתרון בדקה ה-60 אבל טעות קשה בהגנה איפשרה לדן איינבינדר להשיג את השוויון 13 דקות לסיום.

מעבר לעניין המקצועי, מי שנאלץ לפנות את מקומו במשחק כבר בדקה ה-26 הוא המגן השמאלי אלירן דנין, שמתח את המפשעה והוחלף על ידי גיא דיין. השחקן העריך כי הוא לא יוכל לשחק בשני המשחקים הקרובים של הקבוצה, כשמי שאמור למלא את מקומו נגד הפועל באר שבע ביום רביעי ובמשחק לאחר מכן מול הפועל תל אביב הוא נאור דהן הצעיר, שאמור לקבל לראשונה דקות ראשונות. אפשרות נוספת שעומדת בפני אלי כהן היא לתפקד את אלכסנדר דוידוב כמגן שמאלי, תפקיד בו שיחק בעקבות יציאתו של דנין.

בסיום המשחק התרחש אירוע יוצא דופן כאשר מנהל הקבוצה של עכו דוניה שיינהולץ ומאמן הכושר דני ביבס התעמתו סביב נושא אימון הבוקר. למקום הגיעו אנשים כדי להפריד בין השניים. מעבר לכך, בקבוצה נערכים לפתיחת חלון ההעברות ויקיימו דיונים בימים הקרובים כדי להחליט מי מהשחקנים שאינם משותפים ישוחרר. לואיס זומא המאכזב אמור להיפרד מהקבוצה בימים הקרובים, כשגם אבי כנפו עשוי לעזוב.

לאחר המשחק, סיפר חלוץ הקבוצה סטפן שצ'פוביץ' לוואלה! ספורט: "אנחנו מאוכזבים מהתוצאה. באופן אישי חיפשתי את הכדור, אבל האור באיצטדיון סינוור אותי, הפריע לי לשחק ומנע ממני לראות את הכדור. קצת קשה לי להסביר מה קורה לנו מאז הניצחון על מכבי פתח תקוה, ואני מקווה שניראה טוב יותר מול באר שבע ביום רביעי. הולך להיות לנו משחק קשה כי באר שבע חייבת את הנקודות והם יבואו בכל מקרה כדי לנצח. אין לי ספק שאנחנו יכולים לסיים בשמינייה הראשונה בליגה אם נשחק טוב. אנחנו נראים קצת עייפים במשחקים האחרונים, אבל אני בטוח שנחזור למסלול וניראה טוב יותר".

שצ'פוביץ', שהגיע בתחילת השנה לקבוצה והבקיע שישה שערים לצד ארבעה בישולים, התייחס גם לעתידו, ואמר: "אני לא יודע איפה אני אשחק. הסוכנת שלי מטפלת בנושאים האלה, ואני לא יודע מה האופציות שלי. אני משחק כרגע בעכו, ואם אני אשאר, אני לא אהיה מאוכזב".

אלי כהן: "אין ספק שהקבוצה צריכה חיזוק"

צפו בהפועל עכו מסיימת ב-1:1 נגד בית"ר ירושלים

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully