וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד האתלטיקה הישראלי בחר את אנשי שנת 2011

דניאל פרנקל זכתה בתואר אתלטית השנה, זוהר זימרו נבחר לאתלט השנה, והמאמן הוותיק אמנון גור הוכרז כמאמן השנה

איגוד האתלטיקה בחר היום (שני) את נבחרי שנת 2011 שלו. בקטגוריית מאמן השנה זכה ד"ר אמנון גור, אתלט השנה הוא זוהר זימרו, בעוד לתואר אתלטית השנה נבחרה דניאל פרנקל. השלושה יקבלו את הפרסים והגביעים בטקס שיתקיים במהלך אליפות ישראל ה-76 לאתלטיקה, אשר תתקיים ב-13-14 ביוני, 2012.

על אמנון גור נכתב בין היתר:

"המאמן שתבע את חותמו על האתלטיקה הישראלית מעל יובל שנים. בשנים האחרונות היה הרוח החיה בהקמתה של אגודת הפועל אתלטי אורן השרון ובקידומה לכוח משמעותי בזירה הלאומית, כשחניכיו הבולטים הם סיוון אבלי, זוהר זימרו, מוגס טסמה ועוד רבים שהיריעה קצרה מלכסותם. בשנת 2011 המשיך אמנון גור לקדם את אתלטיו, רבים מהם בני העליה האתיופית, והיה, כאמור, למאמן הישראלי הראשון שהביא אתלט (זימרו) להשגת המינימום האולימפי ולהבטחת מקומו במשחקי לונדון 2012".

על זוהר זימרו נכתב בין היתר:

"הפקת הלקחים שלו באה לידי ביטוי במלוא עוצמתה במרתון רוטרדם שהתקיים השנה, בו סיים זימרו במקום העשירי בזמן מצוין של 2:14:28 ש', שיפור של 6 דקות וחצי לשיאו האישי שקירב אותו כדי 7 שניות בלבד מהשיא הלאומי, אבל חשוב מכל –הוא הפך לאתלט הישראלי הראשון שהבטיח את מקומו במשחקים האולימפיים בלונדון בשנה הבאה. ראוי לציין כי במקביל לפעילותו כאתלט מקצוען במועדון אתלטי אורן השרון, זימרו מדריך קבוצת רצים מוכשרים, בראשם מוגס טסמה שכבר קצר מספר תארים לאומיים במקצועות ריצות המסלול הארוכות".

על דניאל פרנקל נכתב בין היתר:

"אתלטית השנה הישראלית מ-2010 עמדה בשנה החולפת באתגר לא פחות קשה –שמירה על מעמדה כאתלטית מספר 1 בישראל. בגיל 23 וחצי היא ביססה את מעמדה בחבורה האיכותית של קופצות הגובה האיכותיות בעולם כאשר במוקדמות אליפות אירופה באולמות בפאריז הוסיפה 2 ס"מ לשיא הישראלי האבסולוטי (התוצאה הטובה ביותר בתנאים חוקיים כלשהם) והעמידה אותו על 1.94 מ'. למחרת, בגמר, הייתה שותפה למקום הרביעי בגמר ולאחד ההישגים האיכותיים ביותר אי פעם באתלטיקה הנשית בישראל. בהמשך העונה נקלעה למשבר ראשון בקריירה שלה. הפציעה הקשה ממחנה האימון ברוסיה לפני כשבוע וחצי הופכת עבור פרנקל לאתגר הקשה בחייה –החלום האולימפי למשחקי לונדון מוטל בספק גדול מאוד, זאת אחרי ש-1 ס"מ מפריד בין שיאה האישי לקריטריון האולימפי. כולנו תקווה כי ההתאוששות מהמשבר ומהפציעה, יהפכו את דניאל פרנקל לאתלטית טובה יותר שתמשיך לייצג את ישראל ברמות הגבוהות ביותר".

דניאל פרנקל: "אין סיכוי שאחלים עד לונדון"

אתלטיקה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully