וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "ריאן גיגס יכול לשחק עוד עונה"

מנצ'סטר יונייטד תציע לשחקן בן ה-38 חוזה לעונה נוספת. דיווח באנגליה: הקשר הפך למועמד המוביל לרשת את ספיד בווילס

ביום שבת הודה ריאן גיגס כי הוא עשוי להמשיך לשחק גם בעונה הבאה, והיום (שני) נדמה כאילו הקשר הבלתי נגמר אכן בדרך להמשיך את הקריירה המופלאה שלו במנצ'סטר יונייטד. "אנחנו יודעים שהוא לא ימשיך כאן לנצח, הוא יודע שהוא לא מסוגל להמשיך כאן לנצח, אבל אין לי ספק שהוא מסוגל לשחק עונה נוספת", אמר אלכס פרגוסון, ואישר כי השדים האדומים יציעו לקשר בן ה-38 להאריך את חוזהו, שאמור להסתיים בקיץ הקרוב.

"נכון לרגע זה אין שום ראיה לכך שהאנרגיה, הכושר הגופני או המהירות שלו דועכים", הוסיף המנג'ר הסקוטי. "האמת היא שכל התכונות הללו נותרו בדיוק כפי שהיו לפני שנתיים ושלוש. זה פשוט מדהים. אני יודע שאנחנו רק באמצע העונה, והכל יהיה תלוי במה שריאן יחשוב".

התקשורת האנגלית אף מפרסמת היום כי הקשר הפך למועמד המוביל לרשת את גארי ספיד המנוח כמאמן נבחרת ווילס. "ריאן עדיין לא אימן בחייו, אבל הוא נראה כמחליף הטבעי לגארי. הוא בן 38, שזה הגיל המתאים, והוא יהיה באותו ראש כמו השחקנים הצעירים שלנו", צוטט מקורב להתאחדות הכדורגל הוולשית בעיתון הסאן.

גיגס ערך את הופעת הבכורה שלו במנצ'סטר יונייטד ב-1991, ומאז רשם 891 הופעות במדים האדומים, במהלכן מצא את הרשת 161 פעמים. במהלך הקריירה בת 21 השנים שלו, זכה הוולשי הנפלא לחגוג 12 אליפויות אנגליה, הניף פעמיים את גביע האלופות, ארבע פעמים את הגביע האנגלי ושלוש פעמים את גביע הליגה באנגליה.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully