וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרכוס פייזר שוחרר מקבוצתו הטייוואנית אחרי משחק אחד

אקס מכבי ת"א הודיע לקבוצה בה חתם לפני כשבועיים כי הוא פצוע, ונחתך: "אצלנו לא מחליטים אם לשחק לפי מידת החשק"

אחרי קריירת מכללות מצוינת ולאחר שנבחר במקום הרביעי של דראפט 2000, כולם צפו למרכוס פייזר קריירת NBA מצליחה במיוחד. אלא שהפורוורד עב הבשר התקשה למצות את הפוטנציאל הרב שלו, סבל ממספר פציעות, ולא פעם נאלץ להתמודד עם בעיות שמחוץ לפרקט. בשלהי 2006 נפלט מהליגה הטובה בעולם, לא שב אליה, והיום (שני) נראה שהוא שקע לתהומות חדשים, כאשר שוחרר מהקבוצה הטייוואנית בה חתם לפני כשבועיים, לאחר משחק בודד.

קבוצת טייוואן מובייל הודיעה כי החליטה לשחרר את פייזר בשל "הגישה הרעה" שלו. הפורוורד בן ה-33 הספיק לשחק משחק אחד בלבד בשורות קבוצתו החדשה, בו קלע 23 נקודות, אלא שבימים האחרונים הוא הודיע למועדון כי הוא פצוע, וסירב להתאמן. מאמן הקבוצה ג'יה פאן זעם על השחקן ואמר: "אנחנו לא מרשים לשחקן להחליט מתי מתחשק לו לשחק ומתי לא".

כזכור, אחת מהתחנות של פייזר היתה מכבי תל אביב, בשורותיה חתם ב-2007, אך במהלך העונה שוב סבל מפציעה קשה בברך ושוחרר. עם חזרתו של פיני גרשון למועדון הצהוב הוחזר גם פייזר, אך הספיק לשחק מספר קטן של משחקים בעונת 2008/09 לפני ששוב שוחרר. לפני שנה בדיוק כבר חתם במכבי אשדוד ואמור היה להצטרף לקבוצה בכפוף לבדיקות רפואיות, אך כשל בהן ולבסוף עבר לליגה הפורטו ריקנית.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully