וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איינבינדר: "צריך לקחת נקודות גם מול הפועל תל אביב"

26.12.2011 / 9:56

בבית"ר ירושלים היו מרוצים מה-1:1 עם עכו: "חזר לנו הביטחון". האוהדים מבהירים: "זהו צעד ראשון, נמחה עד סוף העונה"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

בבית"ר ירושלים קיבלו ברגשות מעורבים את ה-1:1 נגד הפועל עכו אמש (ראשון) במגרשה של האחרונה. מצד אחד שחקנים בקבוצה היו מאוכזבים ואמרו: "אנחנו פראיירים, יכולנו לגמור את המשחק כבר במחצית הראשונה", אבל מצד שני אמרו "אחרי שני הפסדים ועם אווירה שאנחנו רגל וחצי בלאומית, גם נקודה זה טוב. חזר לנו הביטחון על הדשא, במיוחד במשחק במזג האוויר קשה מאוד עם רוחות שהקשו מאוד להשתלט על הכדור".

דן איינבינדר זכה ללא מעט ביקורות מהמאמן יובל נעים שגם שקל להחליף אותו, אך לבסוף כבש את שער השוויון. שחקנים בקבוצה אמרו: "לדן היה מזל עם השער כי יובל כעס על המשחק שלו. לפחות השער מחזיר גם לו ביטחון".

איינבינדר אמר בסיום: "אנחנו קצת מאוכזבים. אמנם חזרנו מפיגור אבל במחצית הראשונה שלטנו בצורה מוחלטת והגענו לאינספור מצבים ולא כבשנו. ההחמצות? אני חושב שזה קצת חוסר ביטחון כי לא ניצחנו הרבה זמן. אבל הגענו להזדמנויות וזה גם טוב. אני מאמין שבפעם הבאה זה יכנס. לאוהדים כואב ממצב הקבוצה אבל גם לנו כואב. אנחנו מתמודדים עם המצב הזה יום-יום ומנסים להשתפר ולרצות אותם".

על העובדה שהמשחק נגד הפועל תל אביב ייערך עם קהל אמר איינבינדר: "זו בשורה משמחת. זה אמנם לא בטדי, אבל כן עם הקהל התומך שלנו . אני מאמין שיגיעו הרבה אוהדים ושנצא עם תוצאה טובה. קיבלנו עונש לא נכון והקשו עלינו, אבל לפחות עכשיו הקלו עלינו. נצטרך לקחת נקודות גם ברמת גן נגד הפועל תל אביב. נכון שהם בתקופה פחות טובה, אבל זו עדיין הפועל. היריבות גדולה וזה תמיד משחק טוב וקשה".

האוהדים מבהירים: "זהו צעד ראשון במחאה שלנו"

המאמן יובל נעים אמר אחרי המשחק: "בסך הכל ההרכב הוכיח את עצמו, גם קובי מויאל כאחרון בקישור, גם מתן בן סימון כמגן שמאלי וגם השילוב של ברק משה ועדן נחמני, שעדיין חסר לו כושר וחדות אבל הצליח להטריד את ההגנה של עכו ועזר לנו לשלוט במשחק".

נעים התייחס גם למשחק ביום רביעי: "אין משחקים קלים בליגה הזאת, אבל הפועל תל אביב זה משחק שמכניס את כל המועדון והאוהדים לטירוף ואני מאוד שמח שיש משחקים כאלה. אני שמח שבית הדין קיבל החלטה חכמה. הליגה שלנו לא כזאת טובה שהיא יכולה להרשות לעצמה לוותר על קהל במשחק בין בית"ר ירושלים להפועל תל אביב. רמת גן זה לא טדי ואפילו לא דומה לו, אבל אני עדיין בטוח שיהיו הרבה אוהדים שלנו שיבואו לתמוך ולתת הרגשה ביתית לשחקנים".

מחאת האוהדים החלה אתמול רשמית אתמול כאשר כ-100 אוהדים לא נכנסו לתחומי המגרש והפגינו כנגד הנהלת המועדון. כבתחילת המחצית השנייה הצטרפו אליהם כ-100 אוהדים נוספים שיחד עימם שרפו פחים ולא הפסיקו למחות גם כחצי שעה לאחר סיום המשחק עם הצטרפותם של אוהדים נוספים. "זה צעד ראשון במחאה שלנו" אמרו האוהדים. "לא החלטנו עדיין מה יהיה נגד הפועל תל אביב כי זה משחק שונה מכל משחק אחר, אבל בגדול נמשיך ונמחה עד לתום העונה. ההישארות בליגה היא משנית ומבחינתנו הכי חשוב שבית"ר תהיה נקייה, גם אם זה אומר ללכת לפירוק ודרך בית משפט לקבל בעלים והנהלה חדשה. המאבק הזה לא יסתיים ורק יגדל עד שהדברים האלה יקרו".

בעקבות החלטת בית הדין, בבית"ר מקווים שארקדי גאידמק יעביר את הכסף הדרוש לחיזוק הקבוצה בינואר. היום יבקרו השחקנים והצוות המקצועי והניהולי בבית החולים הדסה עין כרם לחגוג את חג החנוכה במחלקת הילדים במסגרת המסורת השנתית של המועדון.

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully