וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל רמת גן עלתה למקום הראשון

הפייבוריטית לעלייה כבשה את הפסגה עם 1:2 על כפר סבא, לאחר הפסדה של נצרת 2:0 לרעננה. 3:5 לאשקלון בבאר שבע

המחזור ה-16 בליגה הלאומית הושלם הערב (שני) עם שלושה משחקים שבישרו על עוד מהפך בפסגה. אחרי שבשבת מעדה הפועל בני לוד עם 0:0 ביתי מול מכבי אום אל פאחם, גם אחי נצרת פישלה עם הפסד 2:0 להפועל רעננה. המרוויחה הגדולה הייתה הפועל רמת גן, שלראשונה העונה עלתה למקום הראשון עם 1:2 על הפועל כפר סבא המאכזבת. במשחק המשוגע של העונה בלאומית, הפועל אשקלון חזרה מפיגור 3:0 לניצחון חוץ 3:5 על מכבי באר שבע.

הפועל רמת גן - הפועל כפר סבא 1:2

זה לקח לה סיבוב שלם, אבל זה קרה. הפייבוריטית הברורה של כולם לחזור לליגת העל, עלתה לראשונה העונה למקום הראשון בטבלה. הפועל רמת גן, שגם זכתה בגביע הטוטו ויודעת שכל האחרונות שזכו במפעל גם עלו בסופו של דבר, השיגה את ניצחונה החמישי ברציפות. אדריאן פרננדס המצוין הרשית כבר בדקה ה-10, ואביב עזריה הקשית את השני בדקה ה-29. כפר סבא עם נקודה אחת בלבד בחמישה משחקים, צריכה להתרגל למעמדה כקבוצת תחתית לכל דבר, למרות השער המצמק של וויליאם אווסו בדקה ה-61.

מכבי אחי נצרת - הפועל רעננה 2:0

הקבוצה של שמעון הדרי איכזבה בסיום הסיבוב הראשון עם 0:0 מול אום אל פאחם, וגם הפעם לא ניצלה את המעידות של הרודפות אחריה, כשהפסידה בעילוט בפעם השנייה העונה ואף איבדה את הפסגה בגלל הפרש שערים נחות מזה של בני לוד. הפועל רעננה, מצידה, נקמה בנצרת על ההפסד במחזור הפתיחה ורשמה ניצחון רביעי ברציפות. שלומי אביסדריס כבש את הראשון בדקה קריטית (45) ויוסי אסייג נעץ את השני בדקה ה-63. ופתאום רעננה רק שתי נקודות מהפסגה.

מכבי באר שבע - הפועל אשקלון 5:3

איזה משחק משוגע בווסרמיל. אחרי הניצחון 1:2 על הכח עמידר רמת גן, מכבי באר שבע כבר הייתה בטוחה ששלוש נקודות נוספות מונחות בכיסה בדרך לחלוף על פני הקו האדום, אך המציאות טפחה על פניה. פיראס עווד כבש כבר בדקה הראשונה והשלים צמד בדקה ה-21, כשעומר מולאי קינח עם פנדל בדקה ה-39. מספיק? לא עבור באר שבע. מאור זוהר צימק בדקה ה-49 ואוסיי מאוולי החזיר את התקווה עם השני של האשקלונים בדקה ה-67. השחקנים של אלי מחפוד המשיכו בהתלהבות גדולה, ואושרי גיטא איזן בנגיחה בדקה ה-75. באר שבע לא ידעה לעצור את הסחף, ודקה לאחר מכן השלים דידי אונגר את הקאמבק הענק עם טיל לרשת, כשמאוולי חתם עם מבצע אישי בתוספת הזמן. ניצחון חוץ ראשון לאשקלון אחרי כמעט שלושה חודשים.

הליגה הלאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully