וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסטוטיס איבשקביציוס: "אנחנו צריכים לשחק טוב יותר"

25.12.2011 / 9:20

הקשר הליטאי מרוצה משער השוויון נגד הפועל ת"א, אבל יודע שיש מקום לשיפור. דמאיו: "אין סיכוי שאשחרר את אבוקסיס"

בבני יהודה קיבלו ברגשות מעורבים את התיקו 1:1 נגד הפועל תל אביב אמש (שבת) בבלומפילד. מצד אחד הקבוצה חזרה מפיגור, אך מצד שני הזהובים גילו עדיפות על פני היריבה במחצית השנייה וגם היו יכולים לנצח. כך או כך, בקבוצה קיימת שביעות רצון ממשחק שלישי ללא הפסד וצבירת שבע נקודות מתשע אפשריות בשלושת המחזורים האחרונים.

המאמן יוסי אבוקסיס מסרב בשלב זה להתייחס לכך ששמו הוזכר כמועמד לשמש כעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת ישראל, אבל הסכים לומר ש"גוטמן הוא האיש הראוי ביותר. אני לא זוכר שהיה קונצנזוס כזה בכל הארץ. מגיע לו את כל מה שהוא ירצה כדי להצליח כי הוא המאמן הטוב ביותר. אני לא מתעסק עם שאלת עוזרו כרגע, זה לא מעניין. כולי בבני יהודה ומה שמעניין אותי זה הפועל חיפה ביום שלישי. הראש שלי בבני יהודה ובהצלחה שלה".

אגב, מנכ"ל המועדון משה דמאיו כבר התבטא בנושא שחרורו של אבוקסיס ואמר לאחרונה: "כמו שאנחנו מכבדים חוזים ונותנים גיבוי למאמנים שלנו בזמנים קשים, כך אני מצפה שינהגו אלינו בחזרה. יוסי אבוקסיס חתום עד סוף העונה בבני יהודה ואין שום סיכוי שאשחרר אותו מתפקידו".

מי שחוזר אט אט לכושר טוב הוא הקשר הליטאי קסטוטיס איבשקביצ'יוס, שבמחזורים האחרונים החל לשחזר את יכולתו מהעונה שעברה. "אני שמח על השער שכבשתי ומרוצה שלקחנו נקודה חשובה מאוד ", אמר איבשקביצ'יוס בסיום. "זו תוצאה טובה ויכולנו גם לנצח וגם להפסיד. אני מנסה לעשות את הטוב ביותר בשביל הקבוצה ומקווה שנמשיך לעבוד קשה ושנשיג תוצאות טובות. אנחנו צריכים לשחק יותר טוב ואני מקווה שבסופו של דבר נשיג תוצאות טובות יותר מבשנה שעברה".

לשחקנים אין יותר מדי זמן למנוחה שכן כבר ביום שלישי תארח הקבוצה את הפועל חיפה בבלומפילד, למשחק שיפתח את מחזור אמצע השבוע. בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ נגד מכבי נתניה בקופסה.

הפועל תל אביב ובני יהודה נפרדו ב-1:1
בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully