וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ייקובס: "אמרתי לרקס ריאן שאתן לו אגרוף לפנים"

25.12.2011 / 9:00

שחקן הג'איינטס ומאמן הג'טס התכסחו בסיום הדרבי. רומו יהיה כשיר לשבוע הבא, פיטרסון קרע רצועות ויחמיץ תשעה חודשים

מחזור אחד בלבד נותר ב-NFL ולמרות שאמש (שבת) נחרצו מספר גורלות, הרי שבמחזור הסיום צפויים לנו מאבקים אדירים על מקומות הפלייאוף האחרונים. ניו יורק ג'טס, טנסי וסינסינטי ייאבקו על כרטיס הווילד קארד האחרון ב-AFC, דנבר ואוקלנד על אליפות המערב באותה חטיבה והמשחק הגדול מכולם יהיה הקרב הישיר בו תארח ניו יורק ג'ייאנטס את דאלאס ובו תוכרע אלופת ה-NFC מזרח. אגב, בשל חשיבות המשחק הוא הועבר לסאנדיי נייט הבא.

הרבה דפיקות לב עברו על אוהדי הקאובויס אמש. בשל ניצחונם של הג'איינטס, 14:29 בדרבי על הג'טס, המשחק של דאלאס מול פילדלפיה הפך לחסר משמעות ואכן הקאובויס הפסידו בו 20:7. אלא שעיקר תשומת הלב כוונה אל הקוורטרבק של הבוקרים טוני רומו, שנפגע בידו ונטש את המגרש כבר ברבע הראשון. רומו אמר בסיום שהוא בהחלט ישחק בניו יורק בשבוע הבא: "אהיה בסדר. חטפתי מכה מקסדה, אבל היד בסדר". רומו עבר בדיקה במהלך המשחק, שהראתה שאין לו כל פגיעה ממשית. הוא ביקש לחזור, אולם בדאלאס העדיפו שלא לסכנו לחינם.

בניו יורק כאמור, נערך דרבי בו הענקים יצאו ענקים וכנראה סימנו את סוף העונה של הסילונים, שיקוו שהתוצאות בשבוע הבא ישחקו לטובתם. בסיום המשחק נרשמו חילופי דברים בין מאמן הג'טס רקס ריאן לרץ של ג'איינטס ברנדון ג'ייקובס. "הייתה לנו שיחה אישית", אמר ריאן, "הוא לא אוהב אותי. אני מכבד אותו, אבל הוא לא מזיז לי". ג'ייקובס טען שריאן ניגש אליו בסיום וזרק לעברו מספר מילים לגבי הסופרבול. בתגובה אמר השחקן: "אמרתי לו שאני אתן לו אגרוף לפנים. הוא מלוכלך וחסר כבוד. אני שמח שבאנו לכאן והראנו לו. הוא מדבר יותר מדי, הוא מאמן טוב, אבל צריך לסתום את הפה".

מינסוטה אומנם השיגה ניצחון שלישי העונה, 26:33 בוושינגטון, אבל זה עלה לה ביוקר. כריסטיאן פונדר נטש עקב זעזוע מוח, אבל הרבה יותר גרוע מכך עבור הווייקינגס, היא פציעתו של אדריאן פיטרסון, שקרע את הרצועות ברגלו ויחמיץ כתשעה חודשים, כלומר, גם את פתיחת העונה הבאה. "אני משתדל להישאר חיובי", אמר השחקן בעצב.

מת'יו סטאפורד: "היה כיף לגרום לקהל שמחה כזו"

ניו אינגלנד הבטיחה את שבוע החופש בפלייאוף, לאחר 24:27 קשה מאוד מול מיאמי. הדולפינס כבר הובילו 0:17 במחצית, אבל קרסו בהמשך ואיפשרו לטום בריידי למסור לטאצ'דאון אחד ולרוץ לשניים. "אסור לנו להפוך את זה להרגל, לפתוח רע ולהמשיך טוב", אמר בריידי, שבכל הקריירה הגיח לשבעה טאצ'דאונים ובשבועיים האחרונים הוסיף עוד שלושה למאזנו.

עוד שחקן שעבר ערב מוצלח הוא קאם ניוטון. הרוקי הסנסציוני מסר אמש ל-171 יארד בניצחון הענק 16:48 על טמפה ביי. הוא מצא את חבריו שלוש פעמים באנדזון והוסיף טאצ'דאון ריצה מדהים של 49 יארד. התחום היארדים האוויריים, ניוטון שבר את השיא לעונת רוקי בו החזיק לא אחר מאשר פייטון מאנינג. כעת, 107 יארדים נוספים במחזור הסיום יהפכו את ניוטון לראשון בהיסטוריית הליגה שמוסר לפחות ל-4,000 יארד ורץ ל-500 בעונה בודדת. "אני מנסה לעשות רק דברים שאני שולט בהם", אמר ניוטון בסיום, "תמיד יהיו ביקורות, אבל אני לא מתייחס. זה נחמד לשבור שיא כל כך יוקרתי ואני מודה לחבריי לקבוצה".

בדטרויט חגגו העפלה לפלייאוף ראשון מאז 1999. הליונס שלטו במשחק הביתי מול סן דייגו מהרגע הראשון וניצחו 10:38 קליל, כשהם גם מסיימים את העונה המסויטת של הצ'ארג'רס, שלא יהיו בפלייאוף. מת'יו סטאפורד, הקוורטרבק הנהדר של האריות, חגג בסיום: "יכולת להרגיש עד כמה ההעפלה הזו חשובה לקהל שהשתולל כאן. היה כיף לגרום להם לשמחה כזו". המאמן ג'ים שוורץ הוסיף: "יגיעו זמנים בהם לא נצטרך לחגוג עלייה לפלייאוף ככה, אבל לא הלילה. זו הייתה תקופה ארוכה עבור הקבוצה הזו".

אחרון חביב הוא כמובן טים טיבו. כנראה שישו וסנטה קלאוס היו עמוסים מאוד אתמול בערב חג המולד, כי אף אחד לא בא להציל את טיבו, שמסר ארבע פעמים לידי מגיני הבילס (שני איבודים גם הפכו לטאצ'דאונים ישירים) והברונקוס הובסו 40:14 בבפאלו. למרות זאת, ניצחון ביתי מול קנזס סיטי בשבוע הבא או הפסד של אוקלנד מול סן דייגו, יכניס אותם לפלייאוף. טיבו אמר בסיום: "הביטחון שלי בסדר גמור. אני צריך לעשות עבודה טובה יותר ולא לתת ליריבים הזדמנויות כאלה. ניסיתי לכפות דברים". בכל מקרה, טיבו זכה לגיבוי מלא ממאמנו ג'ון פוקס.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully