וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.12

חלון ההעברות של ינואר בפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

שמועות

* נשיא גרמיו, פאולו אודונה, הצהיר שריאל מדריד מביעה עניין רציני ברכישת בלם הקבוצה מריו פרננדס: "היו שיחות איתם בנובמבר, אבל אז לא הגענו לדיבורים על סכומים". פרננדס בן ה-21, 1.89 מטר, יכול לשחק גם כמגן ימני והוא רשם כבר למעלה מ-40 הופעות במדי גרמיו ונבחר השנה לנבחרת העונה של הליגה הברזילאית. גם אייאקס, אינטר, יובנטוס ובאיירן מינכן הוזכרו בעבר כמעוניינות בשירותיו.

* קלאס יאן הונטלאר, שכבש 15 שערים ב-16 משחקי ליגה במדי שאלקה, טוען שמעבר למנצ'סטר יונייטד לא עומד על הפרק: "אני מרוכז רק בשאלקה ואני אשמח לשיחות על הארכת החוזה שלי כאן".

* על פי פרסמומים באיטליה, גונסאלו היגואין עשוי לעבור מריאל מדריד ליובנטוס בקיץ הקרוב. גם צ'לסי עוקבת בעניין אחר החלוץ הארגנטינאי.

* על פי התקשורת האוסטרית, ורדר ברמן מנהלת מו"מ נמרץ על אוסטריה וינה על מעבר של זלטקו יונוזוביץ' לווסר שטדיון. הקשר ההתקפי בן ה-24 נבחר ל"שחקן העונה" באוסטריה לפני שנה.

* בירמינגהאם מליגת המשנה באנגליה הציבה תג מחיר של 12 מיליון ליש"ט על הקשר הסנסציוני ניית'ן רדמונד. השחקן בן ה-17 נחשב לאחד מהכשרונות הגדולים בממלכה וכבר נמצא על הכוונת של מנצ'סטר סיטי.

* במסגרת ניסיונות ההישרדות שלה בפרמיירליג, בלקבורן מתכננת לרכוש מספר שחקנים בינואר. בין המועמדים: דני גאת'רי מניוקאסל, נדום אונוהה ממנצ'סטר סיטי ואנדי ג'ונסון מפולהאם.

* נשיא סנטוס, לואיס אלברו די אוליביירה ריביירו: "ניימאר יישאר בוודאות עד 2014. ואז תתחיל מלחמה על שירותיו".

כדורגל עולמי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully