וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן חרסיסיץ': "לא לוחצים עליך, נותנים לך גב, מאמינים בך"

בריאן חרסיסיץ' מאושר בקרית שמונה ("האווירה מצוינת לשחקן כדורגל") ומוסיף: "החכמה היא לנצח גם בתקופות פחות טובות"

אחרי שהגדילה את הפער בפסגה לשבע נקודות בזכות ניצחון 0:1 על מכבי נתניה בביתה של האחרונה, אף אחד כבר לא מתייחס לעירוני קרית שמונה כאל תופעה חולפת. "אנחנו מתעסקים רק בעצמנו כי אנחנו גם רוצים עדיין להוכיח לעצמנו כמה אנחנו טובים ולהמשיך ככה. זה המבחן האמיתי שלנו", התייחס הקשר בריאן חרסיסיץ' למצב בטבלה, " אנחנו רוצים להיות למעלה עוד הרבה זמן, אבל יש עוד הרבה מאוד מחזורים והרבה דברים יכולים להשתנות".

מוליכת הטבלה לא הציגה אתמול כדורגל טוב, אבל בכל זאת אספה את שלוש הנקודות. חרסיסיץ' הוסיף: "לא היינו טובים. התרכזנו יותר בלשחק טקטי, לעמוד נכון בהגנה ולנצל את ההתקפות המתפרצות שלנו. צריך לדעת לנצח משחקים גם כשההתקפה פחות טובה וגם כשאנחנו לא דומיננטיים בחלק המגרש של היריב. זה מצביע על האופי והחוסן שלנו. אנחנו קודם כל קבוצה – גם בתקופות הפחות טובות".

על העובדה שהקבוצה מפגינה כדורגל פחות אטרקטיבי לאחרונה, אמר הקשר: "יש תקופות כאלה לכל קבוצה והחכמה היא שאנחנו מנצחים בתקופה כזאת. יש לנו התקפה חזקה מאוד ואנחנו יודעים לאיים הרבה על השער של היריבות. אנחנו יכולים וצריכים לחזור ולשחק יותר טוב ואני מאמין שזה יקרה בקרוב. לא בטוח שכשנשחק טוב יותר זה יביא נקודות, אבל אנחנו יכולים לצאת קדימה טוב יותר ולאיים יותר על השער של היריב".

חרסיסיץ' התייחס גם למטרות: "אנחנו מאמינים שזה אפשרי ורוצים לקחת אליפות, אבל אנחנו קודם כל מסתכלים על המשחק הבא כי בכדורגל דברים משתנים מהר. אנחנו יכולים לנצח כמה משחקים נוספים ולהיות חזק במקום הראשון, ויכולים גם להפסיד שני משחקים ולאבד את כל המומנטום. עדיין מוקדם ורק אחרי שנגיע למחזור ה-25 אפשר יהיה לדבר על דברים כאלה".

על סוד הקסם של קרית שמונה, אמר השחקן: "זה שילוב של הכל. של הבעלים איזי שרצקי, של המאמן, של השחקנים ויותר מהכל - של העיר קרית שמונה והתושבים. יש כאן אווירה מצוינת לשחקן כדורגל. לא לוחצים עליך, תומכים בך, נותנים לך גב ומאמינים בך. זה מאוד חשוב לכדורגלן".

ביום רביעי תארח קרית שמונה את האחרונה בטבלה הפועל פתח תקוה, אבל חרסיסיץ' נזהר: "אין משחקים קלים. הם ניצחו את מכבי חיפה והם יבואו עם הרבה ביטחון והתלהבות להמשיך את המומנטום. קשה מאוד לשחק נגד קבוצות כאלה, מה גם שהם בכלל קבוצה טובה שעשתה הרבה משחקים יפים השנה".

רן בן שמעון: "מי האמין בקרית שמונה? אנחנו"
שער עצמי של קרופניק נתן לקרית שמונה 0:1 בנתניה
עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully