וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "מי האמין? אנחנו"

24.12.2011 / 21:00

מאמן קרית שמונה חגג את הניצחון הדחוק בנתניה: "אני לא צריך להתנצל. עטר: "היכולת הייתה טובה לעומת המשחק הקודם"

ברני ארדוב

עירוני קרית שמונה הלוהטת המשיכה לדהור הערב (שבת) עם 0:1 גדול על מכבי נתניה באצטדיון הקופסה. שחקניו של רן בן שמעון נהנו משער עצמי של ליאוניד קרופניק בדקה ה-51 בדרך לניצחון שישי ברציפות, שבנוסף לתיקו של הפועל תל אביב פתח עבורם פער של שבע נקודות מהאדומים ואיפשר להם להמשיך לחלום על אליפות מדהימה.

אחרי המשחק חגגו שחקני קרית שמונה בחדר ההלבשה אך בצוות המקצועי מיהרו להרגיע אותם והזכירו להם שהעונה עוד ארוכה והחגיגות מוקדמות.

"אני צריך להתנצל על עוד ניצחון 0:1?", אמר רן בן שמעון בסיום. "שיחקנו בקופסה, בגשם מול קבוצה קשה. זה היה משחק של אופי, פחות של כדורגל. הראנו הרבה מחוייבות וסדר. מי שרוצה להיות למעלה צריך לקחת הרבה נקודות. יש כמה מוקדים שקשה לקחת בהם את הנקודות וזה אחד מהם. הפכנו את זה שכל משחק יהיה חשוב לנו, ואנחנו צריכים לשאת בתוצאות של זה ולבוא מחוייבים לכל משחק. אין לי ספק שנהיה קבוצה טובה יותר ושנשפר את היכולת שלנו. יהיו עוד ניצחונות ועוד הרבה שערים בהמשך".

שנשאל האם האמין שהמפגש מול אשדוד בסוף השבוע הבא יהיה בין הראשונה לשנייה בטבלה אמר בן שמעון: "מי היה מאמין? אנחנו...". על מינויו של אלי גוטמן למאמן נבחרת ישראל אמר המאמן: "הבן אדם במקום הנכון ושיצליח,. על עמוס: "הוא סיפור מעורר השראה, אין לי מילים, יכולת נהדרת, שימשיך ככה".

דני עמוס נשאל בסיום המשחק על האפשרות לזימון עתידי לנבחרת ישראל ואמר: "לאט לאט, כל דבר בזמנו". על היכולת של קרית שמונה אמר עמוס: "אני שמח שאנחנו שם, אבל צריך כבר להסתכל קדימה ולחשוב על הפועל פתח תקוה ביום רביעי".

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, סיכם: "השחקנים השקיעו כל כך הרבה ועשו הכל חוץ מלתת גול. הייתה מחיייבות, הייתה לחימה והיו מהלכים טובים, בסוף ספגנו שער עצמי. יש להם שוער טוב והם קבוצה טובה, אבל זה מסוג המשחקים שאתה מחמיץ וסופג בסופו של דבר". על התקופה הרעה שעוברת על קבוצתו אמר עטר: "היכולת הייתה טובה לעומת המשחק הקודם בחיפה, אבל מבחינת תוצאות זה נכון. אנחנו מגיעים למצבים ולא כובשים, זו תקופה כזאת ונעבור אותה. אנחנו ממשיכים הלאה, אם המחוייבות תהיה כמו שהייתה ונמשיך ביכולת הזאת, גם ניקח נקודות וננצח משחקים".

מכבי נתניה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully