וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל פ"ת: "תקנת ההתאחדות נוגדת את הצדק. ניאבק"

25.12.2011 / 7:46

על רקע הניצחון, מפרק הפועל פ"ת עמית פינס יבקש מביהמ"ש להחזיר את הנק' שקוזזו: "הדעת לא סובלת ענישה אוטומטית"

"אם גילי התחיל לשיר שירי חנוכה, כנראה שהמצב שלנו בהחלט מעודד. אבל כל מה שמעניין אותנו היום הוא האם בית המשפט יחולל עוד נס, ויחליט לעזור לקבוצה להישאר בליגה. אנחנו פונים לשופטים ואומרים: כפי שמערכת המשפט היא חלק מחייכם, כך גם הקבוצה שלנו. הפועל פתח תקוה חייבת להישאר בליגה".

כך אמרו שחקנים בהפועל פתח תקוה בעקבות הניצחון על מכבי חיפה (1:3) ולקראת הדיון היום (ראשון) בבית המשפט המחוזי בפתח תקוה בשעה 12:15, שיכריע האם יוחזרו לקבוצה תשע הנקודות שהורדו ממאזנה על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, בעקבות הליך הפירוק. בפתח תקוה מאמינים שבית המשפט יחזיר לפחות ארבע נקודות, אך נראה כי בית המשפט לא יפסוק בסופו של דבר על החזרת חלק מהנקודות, עובדה שגם המפרקים מודעים לה.

המנכ"ל אפי צפריר ילווה היום את שני המפרקים, עו"ד עמית פינס וליאור דגן, לדיון. פינס אמר הבוקר: "יש בית משפט, והוא יאמר את דברו. הסיכויים הם לא טובים במובן הזה שיש כבר בית משפט מחוזי אחד שפסק ההיפך (בעניין הפועל רמת גן, א"י). אמנם שם לא נטענו כל הטענות שאפשר לטעון, אבל עובדה שבית המשפט החליט אחרת. מה נכון משפטית? העמדה שלנו היא נכונה, והיא שהתקנון של ההתאחדות לכדורגל הוא לא חוקי, הוא בטל. שתי הסיבות העיקריות הן: הדעת לא סובלת ענישה אוטומטית, וכאן יש סעיף בתקנון שלא נותן לך לטעון טענות, או הפעלת שיקול דעת. וגם כי ענישה אוטומטית בלי זכות ערעור נוגדת את הצדק".

פינס הוסיף: "נראה כי ההתאחדות לא מבינה למה היא קבעה את התקנה הזאת. כנראה שהיא עושה משוואה ואומרת שאם גוף הוא חדל פרעון, אז הניהול כושל, ואם הניהול כושל אז צריך להעניש. היא שוכחת שבמקרה הזה הגוף שהתפרק מתנהל כראוי". צפריר הוסיף: "נבקש מבית המשפט להחזיר לנו את הנקודות, כי צריך להבין שהמהות של הקבוצה הזאת קיימת בזכות העובדה שהיא משחקת בליגת העל. חשוב שגם הקהל יחזיק אצבעות". פינס סיכם: "כשהלכנו לבית הדין כדי להשאיר את הקבוצה בליגה אנשים לא האמינו שנישאר. ניאבק עד הסוף, ניתן פייט".

גיא צרפתי אמר על הניצחון אתמול: "שנתיים חיכינו לשחק באצטדיון הזה, וראיתם מה קרה על המגרש. למועדון הזה מגיעה תעודת כבוד על הצורה שבה הוא מתנהל. זה היה משחק מאוד קשה, היה לנו הרבה מזל שלא ספגנו את השני והצלחנו להבקיע את השלישי". אוהדי הקבוצה, אגב, עוררו אתמול מחאה מסויימת שתלו בשלט ובו הכיתוב: "ברוכים הבאים לאצטדיון ראש הזהב בפתח תקוה", במחאה על כך שהאיצטדיון לא נקרא על שמו של נחום סטלמך ז"ל.

ניסיון למצוא מימון להחתמת קברצקאליה

כזכור, עוד אתמול שוחח צפריר עם השחקנים, לפני המשחק, ואמר להם בחדר ההלבשה: "תנו לנו סיבה ללכת לבית המשפט מחויכים ולקבל צ'אנס מהדיינים". גם גל חצור שוחח עם השחקנים לפני המשחק מול חיפה ואמר: "אנחנו עומדים בפני יום חשוב, אנחנו צריכים שתתנו לנו סיבה להראות לבית המשפט שהפועל פתח תקוה חיה ונושמת".

בחדר ההלבשה של הקבוצה חגגו אתמול השחקנים, שחיכו שחקני למאמן גילי לנדאו וקפצו עליו כשנכנס. לנדאו הפתיע כשבתגובה פצח בשיר: "ימי החנוכה", בנוכחותם. אחד מהם אמר: "מה שקרה היום משול לנס. אם נישאר בליגה, זה בעיקר בזכות המאמן הזה".

ובינתיים, החלוץ וחטאנג קברצקאליה אמור לנחות השבוע לבדיקות רפואיות בקבוצה, אך במועדון עדיין מחפשים מימון עד הגעתו. "אין לנו מאיפה לשלם, אבל גילי ביקש והחוזה מוכן, אז נצטרך למצוא דרך כדי לשלם לו", אמרו במועדון.

הפועל פתח תקוה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully