וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דירק נוביצקי: "המשחק חשוב יותר מכל הטקסים מסביב"

הגרמני התייחס לטקס העלאת דגל האליפות לפני משחק הפתיחה מול מיאמי (א', 21:30, 5). ההיט שיחררו את אדי האוס

בקיץ שעבר, כשהודיע לברון ג'יימס לאוהדי קליבלנד ולשאר העולם שהוא מצטרף למיאמי ולדווין וייד, המטרה היתה ברורה: שבמשחק הפתיחה של העונה שלאחר מכן יתקיים טקס בו יוענקו טבעות האליפות, והדגל המבשר על ההישג יורם אל תקרת האולם. אלא סביר להניח שהמלך לא ציפה להיות באולם, רק מהצד השני, כצופה. מחר (ראשון) תפגוש מיאמי את האלופה דאלאס במשחק פתיחת העונה, כשלברון וחבריו ייאלצו לשחזר את תחושת הכישלון ולראות את המאבריקס שוב חוגגים על חשבונם.

"תמיד אמרתי שהרגע בו יורם דגל האליפות אל תקרת האולם יהיה אחד מהרגעים הגדולים בחיי", אמר כוכבה של המאבס, דירק נוביצקי. "לעבוד כל כך קשה במשך זמן כל כך רב, ואז להיות שם עם חבריי לקבוצה, המאמנים וכמובן האוהדים כדי לחגוג את זה, זה דבר מאוד מיוחד". למרות הוסיף נוביצקי: "אנחנו לא רוצים להיות נרגשים יותר מדי, כי יש לנו משחק חשוב לשחק נגד הקבוצה הפייבוריטית לקחת את האליפות העונה, וחייבים לזכור שהמשחק הוא חשוב יותר מכל הטקסים שמסביב".

גם במיאמי מתכוננים לרגע הלא נוח הזה. "אנחנו לא הולכים להרגיש טוב", אמר דווין וויד. "הם תולים את הדגל הזה כי הם ניצחו אותנו, אבל גם הגיע להם לנצח. הם עבדו קשה כל העונה והם אלופי ה-NBA". עם זאת אמר וויד: "זאת היתה העונה שעברה, ואנחנו צריכים להמשיך הלאה". רגע לפני משחק הפתיחה, נאלצו ההיט לסגור את הסגל הסופי שלהם. בניגוד לציפיות, שוחרר אדי האוס מהמועדון, בכדי לפנות מקום לשני הרוקיס החדשים, מיקל גלדנס וטרל האריס.

האוס העמיד ממוצע של 6.5 נקודות למשחק ב-39 אחוזים מחוץ לקשת. "אדי הוא חלק מהמשפחה", אמר מאמן ההיט, אריק ספולסטרה. "אלו ההחלטות הקשות ביותר שניתן לקבל". לברון ג'יימס אמר על ההחלטה: "זה תמיד קשה לראות אח כמו אדי משוחרר. הוא היה בכל הרגעים הקשים שלנו בעונה שעברה, ואני מאחל לו ולמשפחתו את הטוב ביותר, ושהוא ימצא קבוצה בקרוב". על הצעירים החדשים בקבוצתו אמר המלך: "גלאדנס והאריס משחקים חזק מאוד. לא היה רגע בו הם לא נתנו את הכל באימונים".

* אחרי עונה מאכזבת במיוחד באוקולהומה סיטי, הגיע הערב נייט רובינסון לסיכום עם המועדון על ביי אאוט, מה שיהפוך את מלך ההטבעות לשעבר לשחקן חופשי. רובינסון היה אמור להרוויח 4.5 מיליון דולרים העונה אך לא היה בתוכניות של המאמן, סקוט סקיילס. "הוא רק רוצה לשחק במקום שהוא יכול לתרום. הוא קלעי מוכח בליגה הזאת", אמר סוכנו של רובינסון, ארון גודווין. הגארד הנמוך קלע רק 3.3 נקודות בממוצע במדי הת'אנדר בעונה שעברה.

* דאנטה קאניגהאם ששיחק בעונה שעברה בשארלוט, חתם בממפיס. הבובקאטס החליטו שלא להשוות את ההצעה של הגריזליס, שיקבלו את הפורוורד שהעמיד 9 נקודות ו-4 ריבאונדים בממוצע ב-22 משחקיו בבובקאטס.

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully