וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: 1:2 לסלטיק, 90 דקות לבירם כיאל

הבויס גברו על קילמרנוק מצמד של סאמארס, ריינג'רס הפסידה והפער ירד לנקודה בלבד לקראת האולד פירם ביום רביעי

ארבעה ימים לפני האולד פירם הגדול, סלטיק, שגברה היום (שבת) 1:2 על קילמרנוק הצליחה להתקרב למרחק נקודה בלבד מיריבתה הגדולה ריינג'רס, שהפסידה 2:1 בסנט מירן. הירוקים- לבנים יארחו את הכחולים ביום רביעי בערב במסגרת המחזור ה-21 ויוכלו לעקוף אותם, כשנותרו 13 מחזורים לסיום העונה.

בירם כיאל עלה בהרכב סלטיק במשחק הבית מול קילמרנוק והשלים 90 דקות. בדקה ה-28 הוא הכשיל את דין שילס האורח וראה את הכרטיס הצהוב. רגע לפני סיום המחצית הראשונה גאורגיוס סמאראס הגיע ראשון להגבהה של צ'ה דו רי ונגח פנימה את היתרון. שמונה דקות במחצית השנייה מצא החלוץ היווני הנפלא את השער השני שלו, בבעיטה מפינת הרחבה. שלוש דקות לסיום, דני ראצ'י צימק והגביר מעט את דפיקות הלב ביציעי הסלטיק פארק, אבל המארחת שמרה על היתרון וכאמור צימקה את הפער מהמוליכה לנקודה.

זה קרה בגלל שהאלופה ריינג'רס מעדה במשחק החוץ בסנט מירן, שנערך בגשם שוטף. לי וואלאס העלה את ריינג'רס ליתרון כבר בדקה ה-11, אבל לי מקולוך הורחק בדקה ה-24 והמארחת ניצלה זאת כדי לכבוש צמד תוך 60 שניות בשניות הסיום של המחצית הראשונה. ארון מוי (44) ופול מקגואן (45) כבשו. היום השחור של ריינג'רס נמשך עם הרחקתו של דורין גויאן בצהוב שני בדקה ה-87.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • בירם כיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully