וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשון בליגת העל: הצהובים מגיעים להרצליה

24.12.2011 / 16:08

המוליכה מכבי ת"א למשחק חוץ מול האחרונה, בני השרון/הרצליה שכבר 6 עונות מנצחת אותה לפחות פעם אחת (19:45, 5+ לייב)

המחזור ה-11 בליגת העל, הנועל את משחקי הסיבוב הראשון, ייצא לדרך מחר (ראשון) עם משחק אחד בלבד כשבני השרון/הרצליה תארח את מכבי תל אביב (19:45, 5+ לייב). בני השרון/הרצליה, האחרונה בטבלה, מגיעה למשחק אחרי שהובסה במשחק החוץ האחרון שלה מול מכבי אשדוד והתבססה כנועלת הטבלה בתום הסיבוב הראשון. מכבי תל אביב מגיעה למשחק אחרי ניצחון נאה על שרלרואה הבלגית, וכשהיא מבטיחה את מקומה הראשון בתום הסיבוב. שאר משחקי המחזור ייערכו ביום שני בשל חג המולד.

היסטוריה ומספרים:

- במשך שש עונות ברציפות משיגה בני השרון לפחות ניצחון אחד בעונה על מכבי תל אביב.

- בני השרון רשמה העונה שיאי ליגה שליליים בנקודות, אסיסטים ואחוזים מהשלוש.

- עונת השיא של טל בורשטיין מבחינת דקות משחק הגיעה בבני הרצליה, בעונת 1999/2000.

- שון ג'יימס שיחק שלוש עונות בבני השרון, בהם קלע 11.9 נקודות בממוצע למשחק.

הכנות ושאר ירקות:

בני השרון/הרצליה:

הקבוצה מהשרון ירדה השבוע באופן רשמי אל המקום האחרון בטבלה, אחרי שהובסה בצורה קשה מול מכבי אשדוד. בבני השרון ניסו להתעודד עם העובדה שלראשונה העונה יוכל ג'ייסון וויליאמס להתלבש, וזאת לאחר שסיים את ענייניו מול קבוצתו האיטלקית. בעקבות הגעתו של וויליאמס, מי שאיבד את מקומו בסגל הוא שחקן הפנים לייסדריוס דאן שמאכזב מאוד את ראשי המועדון בתקופה האחרונה, בעיקר בגישה שלו להפסדי הקבוצה.

במועדון מודעים לכך שהסיכוי להפתיע את מכבי תל אביב הוא נמוך מאוד, אך מקווים ליום קליעה טוב של טוויטי קארטר, ג'ייסון וויליאמס ודלרוי ג'יימס, מה שעשוי להכניס את מכבי לסוג של לחץ.

מכבי תל אביב:

אחרי שבועות מפרכים שכללו שלושה משחקים בארבעה ימים, זכתה מכבי תל אביב לכמה ימים של שקט אחרי שמשחקי שלב הבתים הראשון של היורוליג הגיעו אל קיצם ביום חמישי, ובשל חג המולד משחקי הליגה האדריאטית לא שוחקו בשבת. הקבוצה של דיוויד בלאט מגיעה למשחק מול בני השרון במומנטום חיובי, אחרי סדרה של חמישה ניצחונות רצופים, ובהמשך השבוע הם ישחקו שני משחקים נוספים במסגרת הליגה האדריאטית, שבתווך יוגרלו משחקי הטופ 16 ביורוליג.

מכבי החליטה להלביש למשחק את ארבעת הזרים הקבועים ממשחקי הליגה האחרונים, דווין סמית', קית' לנגפורד, שון ג'יימס וריצ'ארד הנדריקס, כאשר תיאו פפאלוקאס וסופוקליס שחורציאניטיס ימשיכו לשבת מחוץ לסגל. דמונד מאלט שסיכם את תנאיו בקבוצה עדיין לא הצטרף באופן רשמי.

שחקן מפתח:

קית' לנגפורד. על אף כל הביקורת שהושמעה עם החתמתו של הגארד האמריקאי של מכבי תל אביב, הוא עדיין עדיף על רוב השחקנים הזרים שמשחקים בליגת העל. לנגפורד של התקופה האחרונה נראה כמו השחקן שדיוויד בלאט חפץ בו לפני חודש וחצי, גארד יוצר שגם מתחיל להראות סימנים של פרגון לחבריו. כדי לא להסתבך מול הקבוצה החלשה בליגה מכבי תצטרך מלנגפורד תפוקה רגילה, משחק חלש שלו עוד עלול לגרום לה להפתעה ענקית.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully