וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד - מכבי ת"א: פאביצ'ביץ' לא בסגל

24.12.2011 / 23:59

הבלם נטש את האימון ולא יעמוד לרשות לוין. גורם באשדוד: "אם ננצח במשחקים הקרובים נישאר למעלה" (א', 20:50, ע' 1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* מ.ס. אשדוד עם רצף של עשרה משחקים ללא הפסד.

* מכבי תל אביב עם רצף של 3 משחקים ללא הפסד (שניים בליגה ואחד באירופה).

* ממוצע השערים בעשרת המפגשים האחרונים בין שתי הקבוצות בכל המסגרות, עומד על 3.8 שערים למשחק, דבר שמבטיח לנו הרבה גולים מחר ההתמודדות.

מפתחות והכנות

מ.ס אשדוד:

באשדוד רוצים להמשיך את רצף עשרת המשחקים ללא הפסד ולהוסיף ניצחון נוסף למאזן הביתי הטוב בליגה, שעומד כעת על שבעה ניצחונות בשמונה משחקים. הקבוצה סיימה את ההכנות המקצועיות לקראת המשחק וקיימה הערב את האימון המסכם. סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי שצפוי להמשיך עם אותו הרכב קבוע שרץ בשבועות האחרונים. יאיא פטי וישראל ראש ימשיכו בעמדות הבלמים, כאשר עופר ורטה בימין ואדיר טובול בשמאל ישלימו את הרביעייה האחורית.

ניר ביטון ואפה אמברוז יפתחו בקישור האחורי כאשר בן בוטבול ודוד רביבו יתופקדו גם הם בקישור. עידן שריקי ורוג'רס קולה שזומן לסגל נבחרת זמביה, יפתחו בחוד וינסו להמשיך בכושר ההבקעה המצוין בו הם נמצאים. באשדוד מצפים מחר לראשונה העונה, לאצטדיון מלא, כאשר כ-3,500 כרטיסים כבר נמכרו במכירה המוקדמת. בהנהלת המועדון הודיעו על מבצע שיווקי ובמסגרתו כל אוהד שירכוש כרטיס למשחק נגד מכבי תל אביב, יקבל בחינם כרטיס למשחק הביתי הבא נגד המוליכה עירוני קרית שמונה. "אנחנו עומדים לפני שבוע ובו שלושה משחקים שיסמנו לאן פנינו מועדות", אמר גורם בקבוצה. "אם ננצח את מכבי ונצבור נקודות גם בשני המשחקים הבאים, כנראה שנישאר למעלה עד הסוף".

מכבי תל אביב:

הקבוצה קיימה הערב את האימון המסכם לקראת המשחק. הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' שסובל זמן רב מכאבים באיזור גיד האכילס, נטש את האימון ולא יכלל בסגל. גם רפי דהן טרם החלים מפציעה ולא יעמוד לרשותו של המאמן ניר לוין, שצפוי לקבל השבוע את ההודעה הרשמית על הישארותו בתפקיד עד סיום העונה. החלוץ רוברטו קולאוטי שהשלים גם הערב אימון מלא, יכלל בסגל וימתין להזדמנות מהספסל. על פי התרגול הטקטי נראה שההתלבטות היחידה שיש ללוין היא בין עומר ורד ויואב זיו. אם ורד יפתח כמגן ימני, יתופקד קלמי סבן כמגן שמאלי.

במידה וזיו יקבל את חולצת ההרכב, הוא יפתח בצד שמאל וסבן יפתח כמגן ימני. בשאר ההרכב אין שינוי לעומת ה-11 שפתחו בנצחון נגד הפועל פתח תקוה במחזור שעבר. גל אלברמן ומשה לוגסי יפתחו בקישור האחורי, כאשר החלק הקדמי יורכב מברק יצחקי, מוסא קונאטה ואלירן עטר. בתדריך הטקטי התמקד לוין בשגיאות שנעשו במשחק ההגנה של כל הקבוצה, בשני המשחקים נגד דינמו קייב והפועל פתח תקוה.

יעמדו למבחן

מכבי תל אביב: ניבאלדו

הבלם הברזילאי תפס מקום של קבע בהרכב במשחקים האחרונים ונראה שמשחק ההגנה של הצהובים התייצב מעט. למרות זאת מוזכר ניבאלדו כאחד שלא ימשיך במועדון בעונה הבאה והיו כאלה שאף שקלו להחליפו בינואר. אם מכבי תל אביב מפנטזת לחזור לחלק העליון, היא חייבת לקחת נקודות באשדוד ולשם כך יצטרך ניבאלדו להיות במיטבו מול חולייה התקפית חזקה מאוד של אשדוד.

מ.ס. אשדוד: דוד רביבו

רביבו הפך העונה לחולייה המרכזית של אשדוד במרכז המגרש, גם מקצועית כמקשר בין ההגנה להתקפה וגם בפן המנטלי בקבוצה שמלאה בכשרון אך גם בשחקנים צעירים. בכל משחק מול אחת הגדולות נדמה שהיכולת שיציג רביבו, תשליך על היכולת אותה תציג כל הקבוצה. עד כה זה הלך מצוין ומעניין יהיה לראות את הקשר הוותיק גם במשחק שבו לראשונה מזה זמן רב, אשדוד מגיעה כפייבוריטית מול מכבי תל אביב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מ.ס אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, בן בוטבול, דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

מכבי תל אביב: ברק לוי, עומר ורד (קלמי סבן), ניבאלדו, שרן ייני, קלמי סבן (יואב זיו), משה לוגסי, גל אלברמן, גיז'רמו ישראלביץ', ברק יצחקי, מוסא קונאטה, אלירן עטר.

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully