וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין ברידג': "מאנצ'יני נידה אותי ולא שוחח איתי מעולם"

מגן מנצ'סטר סיטי, שהתאמן לאחרונה עם הנוער, שפך את הלב: "מרגיש שאני מאכזב את ההורים שלי, שונא את התחושה"

מישהו חשב שבמנצ'סטר סיטי הכל טוב והבעיה היחידה עם שחקנים היא עם קרלוס טבס? כדאי שיחשוב שוב. בזמן האחרון העביר מנג'ר הסיטיזנס רוברטו מאנצ'יני ביקורת פומבית על המגן השמאלי ווין ברידג' וטען שהוא משחק רק בשביל הכסף ולא אכפת לו מהקריירה. המנג'ר האיטלקי, שמנסה לגרום לברידג' בן ה-31 לעזוב, השווה אותו לכדור גולף שעובר ממקום למקום. היום (שבת) הגיעה התשובה של ברידג'. דיפלומטיות לא תמצאו שם.

"רוברטו מאנצ'יני בכלל לא מכיר אותי, כי אני לא משחק גולף בכלל", אמר ברידג' לדיילי מייל בתום חודש בו סבל מבידוד והתאמן עם הנוער, "כשהייתי בצ'לסי, שיחקתי בקבוצה בה היה אשלי קול, שהיה באותה תקופה המגן הכי טוב בעולם ועדיין קיבלתי דקות משחק. זה לא יקרה בסיטי. מעולם לא היה לכך הסבר, כנראה הם פשוט לא רוצים אותי. מאנצ'יני מעולם לא דיבר איתי, הוא לא ממש מדבר עם אף אחד מהשחקנים. הפעם היחידה בה ראיתי שחקן מנודה ומבודד כמוני הייתה עם ווינסטון בוגארדה בצ'לסי. בדרך כלל אתה מתאמן עם הקבוצה הבוגרת, אפילו אם לא רוצים אותך.

"מעולם לא עשיתי בעיות, אני לא טיפוס כזה. היום יש הרבה ימים בהם אני מרגיש מתוסכל, לא בדיכאון, אבל בהחלט מצוברח. האימונים נותנים לי להסיח את דעתי מכך שאיני משחק. יש שחקנים שונים ממני, שהיו מתקשרים למנג'ר ובאים אליו בטענות. אני רק מסתגל לדברים ומקווה שייפתרו מעצמם. אני מרגיש שאני מאכזב את אמא ואבא שלי, שחיים רק בשביל לראות אותי משחק כדורגל. אני שונא את זה שההורים שלי לא יכולים לבוא ולצפות בי משחק כדורגל. אני מאכזב אותם".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully