וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעים לשחקנים: "כרגע הכל לא בסדר, תעשו שיהיה בסדר"

24.12.2011 / 14:13

מאמן בית"ר ירושלים הסביר לשחקניו איך יוצאים מהמצב הנוכחי לקראת הפועל עכו (א', 19:10, ספ' 2). האוהדים יישארו בחוץ

לאחר שני הפסדים רצופים לבני יהודה והפועל באר שבע בטדי, בית"ר ירושלים מקווה לצאת לדרך חדשה מחר (ראשון, 19:10, שידור ישיר בספורט 2) נגד הפועל עכו. בית"ר ירושלים רחוקה עד כדי שתי נקודות מהקו האדום, דבר שיוצר הרבה מאוד לחץ במועדון. מאמן הקבוצה יובל נעים אסף היום את שחקניו ואמר להם: "אתם צריכים להבין שכרגע נוצר מצב שהכל לא בסדר במועדון. ההנהלה לא בסדר, המאמן לא בסדר, השחקנים לא בסדר, האוהדים לא בסדר, הכל כאן נראה שלילי ואתם הם אלה שצריכים להוציא את הקבוצה מהמצב הזה.

"אי אפשר כל הזמן לבכות על מה שלא טוב ולא לעשות עם זה כלום", המשיך מאמן. "אם יהיה כסף, נצרף ארבעה-חמישה שחקנים בינואר, ואם לא, נישאר עם מה שיש אבל גם עם מה שיש צריך לעשות יותר. לא יכול להיות שכרגע הבסיס של הקבוצה זה אבירם, עמית, מויאל ואיניבינדר ואם הם לא טובים כל הקבוצה לא מתפקדת ואף אחד לא לוקח אחריות. יש פה אנשים שמקבלים הזדמנות וחולצת הרכב וצריכים לתת הכל כדי להוכיח שהם ראויים כי בית"ר גם יכולה להיות במצבים אחרים ואלה הרגעים שנמדדים בהם".

לגבי ההרכב הצפוי, נעים לא סגור על מספר עמדות. בשלב זה נראה כי ברק משה צפוי לשחק בעמדת המגן השמאלי בשל ההיעדרות של אבי ריקן המורחק ושי חדד המוצהב כאשר אנדריי פיליאבסקי ומיגל פורטיז'ו יפתחו כבלמים. בקישור יעבור נעים לשחק עם שני קשרים אחורים, דן איינבינדר וקובי מויאל, כשמלפנים לצד אבירם ברוכיאן נראה כי המאמן מתלבט אם לשחק עם סטיבן כהן או לפתוח עם צחי אליחן ושני שחקני התקפה בדמות עמית בן שושן ועדן נחמני. ישנה אפשרות שנחמני ישחק בשפיץ ובן שושן יעבור לאגף. בכל מקרה, רק לפני המשחק יחליט נעים על ההרכב שיפתח.

הבעיה הגדולה של הקבוצה לקראת המשחק מגיעה מגזרת האוהדים. לקראת המשחק, האוהדים החליטו שלא להיכנס למגרש בעכו, כשחלקם צפויים להישאר בבית ואילו אלה שיגיעו מתכוונים להפגין מחוץ למגרש כנגד ההנהלה. זהו פרק נוסף בטלנובלה בין קורנפיין לאוהדים, שמבחינתם המשחק נגד עכו הוא מבחן שאם יצליח כמתוכנן, הוא יהיה הראשון מבין שורה של צעדי מחאה ומבחינתם המטרה היא שהקבוצה תרד ליגה, תלך לפירוק ותעבור לידיים של בעלים והנהלה חדשים כדי להתחיל בדף חדש. יש לציין שישנם אוהדים שמתנגדים לרעיון וייתכן כי כבר מחר מחוץ לשטח האיצטדיון יהיו עימותים בין הצדדים.

בית"ר ירושלים: האוהדים מחרימים את המשחק בעכו

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully