וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל חיפה ומכבי פתח תקוה נפרדו ב-1:1

המארחת עלתה ליתרון משער של גלושצ'ביץ' (42), אך פנדל של בן חיים (58) קבע חלוקת נקודות. האדומים מעל הקו האדום

כנראה שההתלהבות והמומנטום באמת נגמרים אחרי זמן מסוים. הפועל חיפה, שפתחה את עידן טל בנין עם שני ניצחונות מול מכבי תל אביב ומכבי חיפה, סיימה הערב (שבת) ב-1:1 ביתי מול מכבי פתח תקוה, במסגרת המחזור ה-17 של ליגת העל, שבוע לאחר שהפסידה 1:0 לעירוני קרית שמונה בחוץ. האדומים עלו למקום ה-13 על חשבונה של הפועל באר שבע עם 14 נקודות, בעוד הקבוצה של אייל לחמן תסיים את המחזור הנוכחי במקום ה-11 עם 21 נקודות.

הפועל חיפה בסך הכל הציגה יכולת טובה וייצרה מצבים רבים, אלא שיום מצוין של לירן שטראובר מנע מהקבוצה המקומית להגדיל את היתרון ובסופו של דבר הרוויח נקודה למלאבסים. הקבוצה של טל בנין נהנתה משער נוסף של החלוץ המצוין שלה, ולדימיר גלושצ'ביץ', לו זה שער שביעי העונה מתוך 15 בלבד של הקבוצה שלו. אם הפועל חיפה רוצה להישאר בליגה, היא תהיה חייבת לנצח קבוצות כמו מכבי פתח תקוה בבית, וזה לא חשוב פחות מאשר לנצח את מכבי תל אביב או מכבי חיפה.

מנגד, אייל לחמן בסך הכל יכול להיות מרוצה. הקבוצה שלו לא נראתה טוב במיוחד והייתה נחותה לעומת המארחת, אבל נקודת חוץ למכבי פתח תקוה בקרית אליעזר מול הפועל חיפה זה בהחלט בסדר. במיוחד שישה ימים לאחר שמכבי פתח תקוה הפתיעה עם 0:1 את הפועל תל אביב. המלאבסים ממשיכים בקצב צבירת הנקודות הטוב שלהם ובסך הכל יכולים להיות מעודדים מהתוצאה בסך הכל.

בדקה ה-42 הצליחה המארחת לעלות ליתרון כשקרן מצאה את ולדימיר גלושצ'ביץ', שבעט פעמיים ונבלם, אך הצליח למצוא את הרשת בניסיון השלישי כדי לקבוע 0:1. השער הגיע לאחר דקות מצוינות של האדומים, שהגיעו למספר הזדמנויות מסוכנות ונבלמו אצל לירן שטראובר, שגילה יכולת מצוינת. בדקה ה-58 הצליחה מכבי פתח תקוה לאזן לאחר פנדל מוצלח של טל בן חיים, שהוכשל בעצמו ברחבה על ידי דיאן קלהאר. לאחר השער, נסוגו האדומים מעט לאחור ודווקא האורחת הייתה מסוכנת יותר וכמעט כבשה גם את השני בדקה ה-65, אך קאלה הציל את האדומים.

הרכב הפועל חיפה: דרשלר קאלה, עאהד עזאם, גולן חרמון, דיאן קלהאר, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט (ערן לוי, 87), גל אראל (סטפן דנקוביץ', 75), חנן ממן, יובל אבידור (הישאם כיוואן, 85), ולדימיר גלושצ'ביץ.

הרכב מכבי פתח תקוה: לירן שטראובר, חגי גולדנברג, תומר אלבז, שי מימון, טל מעבי, אסי משיח, מרואן קבהא, דני פרדה, מריו צארביץ' (ג'סטיס וומפור, 78), טל בן חיים (ציון צמח, 89), עומר גולן (ויקטור מרעי, 57).

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully