וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנרי יחזור לארסנל? ונגר: "חושב על זה"

חלוץ רד בולס עשוי להיות מושאל למספר חודשים, מאמן התותחנים: "טווח קצר זו עסקה שמתאימה לנו, אבדוק בשבוע הקרוב"

האם תיירי הנרי יחזור הביתה? ארסן ונגר הודה כי הוא שוקל להחזיר את הכוכב לתקופה קצרה, כשההחלטה של מאמן ארסנל תתקבל במהלך השבוע הקרוב. חלוצה של ניו יורק רד בולס שפרח בארסנל מתאמן איתה מאז סיום עונת ה-MLS, וכעת עלתה האפשרות שהצרפתי יושאל.

"זו הסיבה שיש לי את חג המולד, אני צריך לחשוב על זה", אמר ארסן ונגר במסיבת עיתונאים. "טווח קצר זו עסקה שמתאימה לנו, אבל עדיין לא בדקתי את זה. תיירי לא נמצא כאן כרגע. זה אף פעם לא עלה בשיחה. ה-1 בינואר הוא תאריך חשוב מאוד עבורנו. יש לנו שבעה ימים לקבל החלטות ואני אקבל החלטות לגבי שחקנים בשבעת הימים הללו".

כידוע, ארסנל אמורה להסתדר בתחילת השנה האזרחית ללא מרואן שאמאק וז'רביניו שייצאו לאליפות אפריקה עם מרוקו וחוף השנהב. לאחרונה עלתה האפשרות שהנרי יגיע דווקא לאברטון, שכבר עשתה עסקה דומה עם ה-MLS ב-2012 כששאלה מלוס אנג'לס גלאקסי את הקשר לנדון דונובן לתקופה של מספר חודשים.

הנרי עצמו שיחק בפרמיירליג האנגלית במדי ארסנל מ-1999 ועד 2007 והפך באותן שנים לאחד מהשחקנים הטובים בעולם. לאחר מכן הוא עבר לברצלונה ומ-2010 הוא משחק בארצות הברית. במהלך החודש האחרון הוצג פסלו של החלוץ באיצטדיון האמירויות, זאת במסגרת חגיגות 125 השנים להקמת המועדון. "לא חשבתי שרגע כזה יגיע אי פעם", אמר הנרי באותו מעמד.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully