וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיכום מחזור בליגות הנמוכות: התגבר על קביליו יפו

23.12.2011 / 16:13

אורן יחזקאל, ששיחק בקבוצת האוהדים, חזר לעצמו עם שלושער. שעריים עוברת משבר, ואיזה משחק דרמטי קיבלנו בווסרמיל

התוצאה: בית"ר פתח תקוה – מ.כ. כפר קאסם 0:13

כבר התרגלנו שמחוז השרון של ליגה ג' מספק לנו בכל שבוע תוצאות אסטרונומיות. אלא שמאז ה-0:11 של מורשה רמת השרון במחזור השמיני נגד בית"ר אורנית, לא קיבלנו תוצאה דו ספרתית, והנה היום זה הגיע. כפר קאסם, שהבקיעה עד היום שני שערים בלבד ב-12 מחזורים, קיבלה סטירה מפתח תקוה, שעוד מנסה לשמור על קשר עין עם המוליכה רמת השרון וסגניתה הפועל ג'לג'וליה. עבור המלאבסים זו הייתה חווית כדורגל גדולה כשבמחצית הם הספיקו לרדת ביתרון של 0:8, אבל כבר בשבוע הבא הם חוזרים אל הקרקע למפגש מול יריבה "קצת" יותר איכותית כמו בני רעננה. 0:13 בטוח לא יהיה שם. שווה איזכור: 2:16 לבני יהוד על ברית ספורט מעוף.

המאכזבת: מכבי שעריים

מה בדיוק עובר על הקבוצה, שכולנו היינו משוכנעים שמתחילה להפעיל מבערים ולברוח לשאר הליגה? אחרי שבשבוע שעבר ספגה מוליכת מחוז דרום ב' בליגה ב' הפסד ראשון 1:0 להפועל הוד השרון, היום קיבלה שעריים הלם קל עם 2:2 ביתי נגד הפועל מרחבים. אז נכון שמרחבים היא אחת מקבוצות הצמרת שמנסה בכל שבוע להתקרב ולעשות צעד נוסף, אבל נדמה ששעריים מתגלה בפגיעותה משבוע לשבוע, ובמיוחד זה בא לידי ביטוי אחרי שמרחבים היא זו שהובילה פעמיים במשחק. אחרי הניצחון של קרית גת 1:3 על הוד השרון, הפער בין שתי הראשונות קוזז למרחק של ניצחון אחד בלבד, ובשבוע הבא? עוד מלחמת עולם עבור שעריים לשמור על המקום הראשון. הפעם השחקנים של מנחם איריס יהיו חייבים לא למעוד מול נחלת יהודה, אחרת הצמרת עשויה להתהפך עליהם.

הכוכב: אורן יחזקאל (בית"ר רמת גן)

כבר שנים שבית"ר רמת גן ניצבת לה בליגה ב' מבלי שאיפות גדולות לעלות ליגה, אבל בעיקר בניסיון להימנע מירידה. כך קורה לקבוצה הזו גם השנה, כשאחרי 12 מחזורי ליגה, רמת גן שוכנת במקום ה-12 של מחוז דרום א' עם סכנה תמידית לרדת. אלא שהיום הוכיחו הבחורים של עידן ליטבק שכשהם באמת רוצים, הם מסוגלים. רמת גן חוררה את הרשת של מכבי בני ג'לג'וליה, שמדורגת מעליה, 1:5 באריאל, כשמעל כולם בלט אורן יחזקאל שהבקיע שלושה מחמשת השערים. יחזקאל בן ה-28 הגיע לקבוצה ממכבי קביליו יפו, בשורותיה לא הצליח לכבוש בשנה שעברה, וגם השנה הוא הבקיע רק פעם אחת לפני המשחק היום (שער ניצחון נגד קריית אונו). אפשר להאמין שהשלושער שהוא הבקיע היום יוציאו אותו גם ברמה האישית לדרך חדשה.

ההפתעה: התיקו של בית"ר גבעת זאב

בית"ר גבעת זאב ממחוז מרכז של ליגה ג' הפסידה העונה רק פעם אחת, וכבר צעדה ביתרון של נקודה בצמרת על פני עירוני מודיעין. עם מאזן שערים מרשים של 11:56 התארחה המוליכה אצל צעירי אלהושלה במגרש בבאר שבע, ולמרות שהיריבה שלה כבר מזמן איבדה עניין בליגה, היא הצליחה לסחוט ממנה 1:1. אלא שהנקודה הזו עושה חסד עם גבעת זאב, שפיגרה עד הדקה ה-87 אחרי שער של המקומיים, ואיתי פלד הצליח להושיע שלוש דקות לסיום עם שער שוויון דרמטי. בשבוע הבא מצפה לבחורים של יאיר אסייג מבחן שלכאורה היה אמור להיות קל על הנייר מול בני אלסלאם רהט. אני יכול להבטיח לכם שאף אחד שם לא יזלזל ביריבה שנמצאת גם היא בתחתית.

האירוע: שני שערים דרמטיים בווסרמיל

מועדון ספורט באר שבע יודעת שהמלחמה האמיתית שלה השנה היא קודם כל להישאר בליגה. אחרי ההפסד בשבוע שעבר להפועל נחלת יהודה, קיוותה באר שבע לפחות בווסרמיל להשאיר את הנקודות נגד צפרירים חולון. עד הדקה ה-60 הכל הלך בדיוק לפי התוכניות אחרי שאלי דבש דחק מקרוב פנימה את שער היתרון. צפרירים חיפשה את השוויון, ולשמחתה הרבה מצאה אותו בדיוק בדקה ה-90 אחרי שכדור חופשי הוגבה לרחבה, שוערה של באר שבע הדף, וניסן לריס עט על המציאה והיה משוכנע שהוא משאיר לקבוצה שלו נקודה לשבת. אלא שעמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-94 ליתר דיוק, קרן לזכות הדרומיים מצאה את מתן שריקי פנוי ברחבה, והקשר המצוין הבקיע את השער השני שלו העונה. דרמה כזו לא ישכחו שם עוד הרבה מאוד זמן.

המאמן: צחי טיאר (הפועל מרמורק)

צחי טיאר כבר ביקר בקטגוריה הזו מוקדם יותר העונה, אבל נדמה שלמרות המשבר שפקד את הקבוצה לאחרונה (שישה משחקים רצופים ללא ניצחון), מרמורק שוב על הגל. בשבוע שעבר הקבוצה הרחובותית פירקה 0:4 את מכבי קרית גת, והיום הקבוצה של טיאר הצליחה פעם נוספת העונה להגיע כמו שצריך למשחק גדול, וניצחה בצורה מעוררת השתאות את מכבי יבנה שממשיכה גם השבוע למעוד ולהפסיד. שתי הקבוצות סיימו אמנם בעשרה שחקנים, אבל חיים קנאפו ומתן אוכמן עשו את ההבדל והחזירו את מרמורק בגדול למאבקים על המקום הראשון במחוז הדרום. עכשיו המשימה האמיתית של טיאר היא להנחית את השחקנים שלו על הקרקע, מכיוון שבשבוע הבא מחכה לו משחק לא פחות קשה מול עמישב פתח תקוה.

לתגובות: orenko999@walla.com

ליגה א': הפועל מרמורק נצמדה לקטמון

ליגה א' בוואלה! ספורט

לאתר דאבל פס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully