וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "מרגישים שקשטן מאוכזב מאיתנו"

שחקנים בהפועל ת"א סיפרו על התחושות אחרי שני הפסדים. איגייבור צפוי להיעדר נגד בני יהודה, עבאס יפתח. גם קנדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* למרות שהיא רק במקום השלישי הפועל תל אביב עם יחס השערים הטוב היותר בליגה: 9:29.

* למרות שהיא מוליכה את טבלת הכיבושים ביחד עם מכבי חיפה (29 שערים), הפועל תל אביב לא הצליחה לכבוש כבר בחמישה משחקי ליגה העונה.

*בשלוש וחצי עונות האחרונות הזהובים ניצחו את האדומים רק פעם אחת.

*מלבד שני משחקים העונה בכל הניצחונות של הפועל או עומר דמארי או טוטו תמוז כבשו שער אחד או יותר לאדומים.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה היום את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול בני יהודה. המאמן דרור קשטן, שחזר רק אתמול לאימונים אחרי שישב שבעה על אחיו הבכור, לא הסתיר את העבודה שהוא מאוכזב משני הפסדי הליגה הרצופים. "קשטן עצבני ובצדק", אמר היום אחד מהשחקנים, "הרגשנו שהוא מאוכזב מאיתנו". המאמן לא חסך ביקורת באסיפת הקבוצה ואמר: "יש פה שחקנים שלא מבצעים סגירות כמו שצריך ומסתבכים סתם במגרש". קשטן המשיך והזהיר את שחקניו גם מבני יהודה: "היא קבוצה טובה מאוד ומסוכנת. אתם חייבים להיצמד לפדרו גלבאן ולשים לב לתנועה של פיני בלילי במגרש".

נוסא איגייבור שלא התאמן גם היום בגלל רגישות במפשעה, כנראה לא יכלל בסגל למשחק מחר ומי שצפוי להחליפו הוא מחמוד עבאס שישחק בקישור הקדמי. עומר דמארי שחזר מהשעייה ישוב לתפקד כקיצוני שמאלי ואילו עומרי קנדה יתפוס את צד ימין של ההגנה במקום של נעאל חוטבא שיוסט לצד שמאל על חשבון גל שיש. הפועל תקיים מחר טקס לכבוד יוסי אבוקסיס.

בני יהודה:

אחרי שני ניצחונות רצופים וכיבוש של שבעה שערים, בני יהודה תגיע למשחק מחר במצב רוח מרומם. המאמן יוסי אבוקסיס, שיעמוד לראשונה על הקווים נגד האקסית, אחרי שהחמיץ את המפגש בסיבוב הראשון בשל פטירת אמו, ביקש מהשחקנים להיות מרוכזים בחלק ההגנתי ולשים לב בעיקר לשיתוף הפעולה בין טוטו תמול ועומר דמארי, צמד החלוצים של הפועל תל אביב. בשכונה מייחסים חשיבות רבה להתמודדות ורואים במשחק הזה מבחן כוח רציני לקבוצה, כשניצחון יקרב אותה לחלק העליון של הטבלה.

אבוקסיס יחסר את החלוץ דינו אנדלובו, שהמריא לדרום אפריקה כדי לשהות עם משפחתו אחרי מות אביו אנדלובו יעדר כשבוע ויחמיץ בנוסף למשחק מחר גם את המשחקים נגד הפועל חיפה ומכבי נתניה בשבוע הבא. מי שימלא את מקומו הוא פיני בלילי שיפתח לצידו של פדרו גלבאן בהתקפה. גם בחלק האחורי צפוי שינוי, כאשר איציק עזוז יחזור לעמדת המגן הימני ועוז ראלי יוסט לקישור במקומו של ננאד מרינקוביץ'.

הפועל תל אביב: מחמוד עבאס

הקשר שהצטיין בהפועל אשקלון בעונה שעברה סופסוף ישחק בעמדה האהובה עליו - קשר התקפי - וינסה להוכיח שהאדומים פעלו נכון כשהחתימו אותו. לאור היכולת הלא משכנעת לאחרונה של נוסא איגייבור, הצגה טובה תוכל להחזיר את עבאס להרכב בצורה קבועה.


בני יהודה: דלה איינוגבה

כל הסימנים מראים כי זוהי העונה האחרונה של איינוגבה במדים הכתומים ונראה כי בעונה הבאה הוא יחפש לעצמו אתגר חדש אחרי ארבע שנים בבני יהודה. השוער הניגרי יפגוש מחר את חוליית ההתקפה הפורייה בליגה, ויצטרך להיות בשיאו כדי שהקבוצה תוכל להמשיך במומנטום החיובי ותנצח בפעם השלישית השלישית ברציפות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עומרי קנדה, וואליד באדיר, מור שושן, נעאל חוטבא, אביחי ידין, רועי גורדנה, אלרואי כהן, מחמוד עבאס, עומר דמארי, טוטו תמוז.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, גל כהן, דן מורי, כפיר אדרי, חסן אבו זייד, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, עוז ראלי, ישראל זגורי, פדרו גלבאן, פיני בלילי

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט
בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully