וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ - רמה"ש: זוכרים את הסיבוב הראשון?

הניצחון האחרון של המארחת היה אותו 1:2 מהסיבוב הראשון. מנגד, רמה"ש לא הפסידה כבר תשעה משחקים (שבת, 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

*הפועל ראשון לציון לא ניצחה 14 משחקים ברציפות. הניצחון האחרון היה על אותה רמת השרון, 1:2 בחוץ.

* ניצחון הבית היחיד של ראשון לציון על רמת השרון הושג במשחק העלייה שלה, במחזור הסיום של העונה שעברה.

* ראשון לציון ספגה יותר מכל קבוצה אחרת בליגה: 33 שערים.

* רמת השרון מגיעה למשחק אחרי תשעה משחקים ללא הפסד - שניה במובן הזה רק לקרית שמונה.

מפתחות והכנות

הפועל ראשון לציון:

ההפסד לסכנין במחזור שעבר, דרדר את ראשון לציון אל מתחת לקו האדום לראשונה מאז פתיחת העונה. התחושה במועדון היא שהמשחק מחר הוא סוג של הזדמנות אחרונה, לפחות בתקופה הקרובה, להשיג ניצחון ולהחזיר את הקבוצה לחיים. למרות ההצהרות מכיוון הבעלים רביב ספיר על מעמדו היציב של המאמן ניסן יחזקאל, ברור שהפסד נוסף עשוי להביא לכך ששני הצדדים יודיעו על פרידה.

החלוץ ינון ברדה סוחב פציעה בגיד האכילס וייעדר מהסגל. גם גיא משפתי שהיה חולה כל השבוע נמצא בספק גדול למשחק. הקשר דודו אברהם, שהחלים מפציעה, יעמוד לרשות המאמן ויפתח על הספסל. יחזקאל צפוי לערוך שינוי אחד בהרכב, כאשר דייויד גומז שלא פתח בהפסד לסכנין, יורכב על חשבונו של אסף כהן בהתקפה. הקשר ג'סטין זולו קיבל היום זימון לסגל הראשוני (28 שחקנים, ביניהם גם וויליאם נג'ובו מקרית שמונה ורוג'רס קולה מאשדוד) של נבחרת זמביה לאליפות אפריקה.

המאמן הקרין לשחקניו קטעי וידאו ובהם רגעים טובים, מצבי הבקעה והחמצות משלושת המשחקים האחרונים. יחזקאל אמר לשחקנים: "רמת השרון מגיעה במומנטום טוב והם ילחצו אותנו. הם לא יבואו להסתגר ונצטרך לדעת לנצל את זה".

עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק לאחר תשעה משחקים ללא הפסד ועם הרבה מאוד ביטחון. למרות שהקבוצה לא השכילה לנצח בשני המשחקים האחרונים וסיימה בתיקו, במועדון משוכנעים כי מחר בראשון לציון הקבוצה תחזור למסלול הנצחונות. מנחם קורצקי אמר לשחקנים באסיפה: "אם נשמור על היכולת הטובה שלנו נחזור לנצח, לא משנה נגד מי נשחק". מעבר לכך, שחקנים בקבוצה מזכירים את ההפסד בסיבוב הראשון לכתומים ורושמים אותו כ-3 נקודות שחסרות להם מאוד בדרך להיצמדות חזק לפלייאוף העליון ואומרים: "במשחק הקודם הגענו אולי ל-20 מצבים והבקענו אחד, וראשון הבקיעו שניים משני מצבים, ואיבדנו נקודות יקרות. אם יהיה אותו משחק מחר נחזור עם הנקודות בוודאות, אבל ראשון נלחמת על החיים שלה וקשה יהיה להגיע להרבה מצבים. נצטרך לנצל את אלה שנגיע אליהם".

בנוגע להרכב, שינוי אחד כפוי יהיה היעדרותו של תומר סוויסה עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים כאשר אורן ניסים צפוי להחליפו, כשמאחוריו ימשיכו לשחק ברוך דגו ואלן מסודי. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב ועשהאל בן שבת ימשיך לשחק בקישור האחורי לצידם של יוסי אופיר ומשה אבוטבול.

יעמדו למבחן

הפועל ראשון לציון: גל ספיר

עם שחרורו של אלביס משיץ' מהסגל, הפך ספיר לבלם הטבעי היחיד בהרכב. במשחקים האחרונים התייצב מעט משחק ההגנה של הקבוצה, אולם ראשון ממשיכה לספוג בכל משחק. התנאי הראשון להתאוששות הוא לא לספוג מחר שער ואם ספיר ג'וניור יצליח להנהיג את החוליה האחורית בהצלחה, אפשר יהיה לפנטז על ניצחון ראשון אחרי 14 משחקים.

עירוני רמת השרון: ברוך דגו

בעולה החדשה עדיין מחכים שהרכש הכי נוצץ שלהם בקיץ ייתן משחק גדול שיביא ניצחון. ראשון זאת הזדמנות די נוחה, לא?

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

הפועל ראשון לציון: אוהד כהן, גיא אבנד, גל ספיר, דור הלוי, עמירן שקלים, ג'סטין זולו, איתי אלקסלסי, קובי מוסא, הילאל מוסא, אסי בלדוט, דיוויד גומז.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, יוסי אופיר, עשהאל בן שבת, משה אבוטבול, אלן מסודי, ברוך דגו, אורן ניסים

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully