וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע זכה באליפות ישראל, גבר על אמיר ויינטרוב

סלע הצליח לנקום באלוף מאשתקד לאחר שניצח אותו בגמר 2:6, 5:7: "מרגיש בדרך הנכונה, מקווה שאהיה טוב יותר ב-2012"

דודי סלע זכה היום (שישי) באליפות ישראל בפעם השלישית בקריירה שלו, לאחר שגבר בגמר הטורניר על האלוף מהשנה שעברה אמיר ויינטרוב 2:6, 5:7. סלע, שהפסיד אשתקד ליריבו באותו מעמד, הוכיח שוב שהוא הטניסאי הבכיר בישראל, שלט בקצב לאורך כל המשחק, ולא הזדקק להציג את מלוא יכולתו כדי לגבור על ויינטרוב.

אחרי הניצחון המפתיע של יוליה גלושקו על שחר פאר בגמר הנשים, מאות חובבי הטניס שהגיעו ביום השמשי למגרשים ברעננה קיוו לראות עוד תצוגה של טניס, אבל ראו שני טניסאים שלא נמצאים בשיא כושרם ושגו לא מעט. למרות זאת, סלע היה טוב יותר, והצליח להשלים את המשימה כדי לסיים את העונה בטעם מתוק.

סלע בן ה-26, המדורג 83 בעולם (דירוג שיא 29), פתח חזק והשיג שבירה כבר במשחקון הראשון, כדי לצאת בהצהרה ולדהור לניצחון במערכה הראשונה. מנגד ויינטרוב בן ה-25, המדורג 206 בעולם (דירוג שיא 170), לא הצליח לשחזר את יכולתו מאשתקד, ועל אף שלא ויתר עד המכה האחרונה, נאלץ להיכנע במערכה השנייה.

מהלך המשחק:

סלע ניצל בפתיחה את ההיסוס של ויינטרוב, ועם שבירה מהירה כבר במשחקון הראשון עלה ל-0:2. ויינטרוב נשאר במשחק ושמר על ההגשה שלו, אבל במצב של 2:3 סלע שוב הפגין יכולת נאה והשיג שבירה נוספת בדרך ל-2:5 ו-2:6 קליל ומשכנע.

במערכה השנייה ויינטרוב נראה חד יותר משחקונים הראשונים, שמר על ההגשות ועלה ל-1:2 ו-2:3. סלע הגיב עם הגשות יעילות, ובמשחקון השביעי ניצל מעידה של האלוף. סלע לקח ארבע נקודות רצופות, שבר את ויינטרוב על האפס, ועלה ל-3:4ו-3:5. ויינטרוב לא ויתר וצימק ל-5:4, וראה את סלע מגיש לניצחון. ויינטרוב שוב הראה נחישות והשווה ל-5:5, אבל אז נשבר על האפס ודודי עלה ל-5:6. במשחקון האחרון סלע לחץ על הדוושה, והשלים את הניצחון בצורה מושלמת, 5:7.

סלע: "חייב לשפר את ההגשה"

דודי סלע, שעלה למאזן 1:2 מול ויינטרוב במשחקי גמר, אמר בסיום: "הרגשתי טוב היום. קשה מאוד לשחק פה והיה קשה מול הסרב של אמיר, אבל לאחר מכן שיחקתי טוב מאוד. בשנה שעברה הייתי פצוע בגב ולא הגעתי לכאן במאה אחוז כשירות. השנה סיימתי טוב מאוד בברזיל, התאמנתי קשה בצפון וזה עזר לי מאוד. אני חייב לשפר את ההגשות, זו המטרה העיקרית שלי בשנה החדשה. אני מתאמן עכשיו עם יואב בן צבי ומרגיש שאני בדרך הנכונה. אני מקווה שאהיה טוב יותר ב-2012".

מנגד, אמיר ויינטרוב הודה שהוא לא בשיא הכושר: "באתי מאוד לחוץ למשחק. דווקא השנה תמיד הלך לי טוב מול הקהל הישראלי, אבל לא הפעם. דודי היה מצוין, שבר אותי מהר ורץ לניצחון. מול דודי צריך לשחק ב-110 אחוז, גם בשיא הכושר אני צריך מזל כדי לנצח אותו. במאני טיים הוא שם יותר ממני. הוא מוביל עליי 1:2 בניצחונות בגמרים בשנים האחרונות, אז אני מקווה להשוות בשנה הבאה. אני מקווה שבפעם הבאה שתראו איתי, בדייויס מול פורטוגל באפריל, אני אהיה בשיא הכושר".

יוליה גלושקו אלופת ישראל, גברה על שחר פאר

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully