וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן פרסי: "כולם בארסנל מאושרים בשביל בניון"

התותחנים אהבו לראות את הישראלי חוגג את שער הניצחון שלו. ואן פרסי: ""כולם קיוו בשבילו שהוא יקבל כבר את ההזדמנות"

שחקני ארסנל עדיין מפרגנים ליוסי בניון, שעלה מהספסל ביום רביעי וכבש את שער הניצחון ב-1:2 של התותחנים מול אסטון וילה. רובין ואן פרסי, שכבש את השער הראשון לזכות ארסנל, היא מאושר עבור הישראלי.

"זה היה פשוט נפלא עבור יוסי, בגלל שהוא התאמן בצורה יוצאת מן הכלל", אמר ההולנדי, "כולם קיוו בשבילו שהוא יקבל כבר את ההזדמנות שלו, ואנחנו מאושרים בשבילו שהוא לקח אותה".

גם בניון עצמו הודה שהוא היה מאושר מכיבוש שער הניצחון. "לא יודע להגיד אם הרגשתי שהשער מגיע, אבל בכל פעם שאני עולה למגרש אני נותן את המיטב שלי", אמר בניון, "לא שיחקתי במשחקים האחרונים, וזה הופך אותך למעט מתוסכל. אתה מחכה להזדמנות שלך, ואני שמח שכבשתי".

* אלכס פרגוסון טען כי מנצ'סטר יונייטד תיאלץ להסתדר בשבועות הקרובים בלי פיל ג'ונס ואשלי יאנג, לאחר שהשניים נפצעו במשחק מול פולהאם. "אנחנו סובלים מפציעות. פולהאם הייתה מאוד אגרסיבית בחצי השני, ואשלי שילם את המחיר על זה", אמר פרגוסון על השחקן, שעלול להיעדר כשלושה שבועות. ג'ונס ספק מרפק מדמפסי, ופרגוסון אמר: "אני לא חושב שזה היה בכוונה". בסופו של דבר ג'ונס יהיה כנראה כשיר למשחק הקרוב של יונייטד בבוקסינג דיי, מול וויגאן.

יוסי בניון העניק לארסנל 1:2 על אסטון וילה

יוסי בניון: ”מאושר להבקיע בליגה סוף סוף”

מה כתב יוסי בניון בטוויטר שלו אחרי המשחק?

יוסי בניון מסופק ממינויו של אלי גוטמן לנבחרת ישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully