וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ברק יצחקי תורגל בהרכב לקראת אשדוד

23.12.2011 / 12:33

החלוץ החלים מהפגיעה בקרסול וערך אימון מלא לקראת המשחק ביום ראשון. צפוי לפתוח לצד עטר וקונאטה. ורד יחזור להרכב

מכבי תל אביב קיימה הבוקר (שישי) אימון נוסף לקראת משחק החוץ נגד מ.ס אשדוד ביום ראשון (20:50, ערוץ 1). למעט רפי דהן, שממשיך באימוני ריצה בשל פציעה במפשעה, עמד לרשותו של המאמן ניר לוין סגל מלא לראשונה מזה שבועות רבים.

החלוץ ברק יצחקי, שנפגע אתמול בקרסול ונטש בשל כך את האימון, ערך היום אימון מלא ואף תורגל בהרכב ביחד עם אלירן עטר ומוסא קונאטה בחלק הקדמי. על פי התרגול הטקטי שערך לוין, מסתמן שינוי אחד לעומת ההרכב שפתח בניצחון על הפועל פתח תקוה שבשבוע שעבר, כאשר עומר ורד שסיים לרצות עונש הרחקה בגין כרטיסים צהובים, ישוב לעמדת המגן הימני וקלמי סבן יוסט לעמדת המגן השמאלי במקומו של יואב זיו.

בשאר ההרכב לא צפוי שינוי. ניבאלדו ושרן ייני יפחו במרכז ההגנה, גל אלברמן ומשה לוגסי ישתפו פעולה בקישור האחורי וגיז'רמו ישראלביץ', שהתגבר על כאבי שיניים מהם סבל במשחק האחרון בבלומפילד ושבגללם גם הוחלף, יפתח גם הוא. רוברטו קולאוטי שנעדר מהמשחק נגד פתח תקוה בגלל פציעה, ערך אימון מלא ויעמוד לרשותו של לוין. החלוץ צפוי להמתין על הספסל להזדמנות.

האריס מדוניאנין ערך אימון מלא, אבל לא נכלל במשחקון הפנימי והוא לא יהיה בסגל למשחק למרות החזרה שלו מעונש השעייה בן 10 ימים.

מדוניאנין התראיין באיטליה: "רוצה לעזוב את מכבי תל אביב"
מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully