וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דושקו איבנוביץ': "מותר לטלטוביץ' להפסיד משחק אחד"

23.12.2011 / 11:12

מאמן קאחה לבוראל מגן על הכוכב הבוסני שלו אחרי ההדחה מהיורוליג. סרג'יו סקאריולו: "זה ניצחון היסטורי עבור מילאנו"

שלב הבתים של היורוליג הגיע אמש (חמישי) לסיומו וכמדי שנה גם הפעם אפשר לסמן את המאוכזבות הגדולות שלא עלו שלב. הקבוצה הגדולה ביותר שמוצאת את עצמה בחוץ היא קאחה לבוראל ויטוריה, קבוצה שהתרגלה להיות בסביבת הפיינל פור בשנים האחרונות, שהייתה עד למשחק אמש מול בילבאו במקום הראשון בביתה, אך הפסד לבילבאו 77:72, בשילוב ניצחונות של אולמפיאקוס ופנרבחצ'ה/אולקר, השאיר אותה מחוץ לתמונה.

עיקר הביקורת בספרד היום נופלת על שלושה אנשים, המאמן דושקו איבנוביץ' והפורוורדים פרננדו סן אמטריו שלא קלע, סיים עם 0 מ-8 מהשדה ומדד של מינוס 10, והפורוורד הבוסני מירזה טלטוביץ', שרשם יום קליעה רע מהשלוש עם 1 מ-6, ולא הצליח להרים את קבוצתו ברגעים החשובים. בספרד מעריכים כי לקראת העונה הבאה צפוי שינוי בשלד של הקבוצה הבאסקית.

"טלטוביץ' ניצח עבורנו משחקים רבים, אז יש לו את הרשות להפסיד אחד", אמר איבנוביץ' לאחר המשחק, "לא היינו רגועים מספיק כדי לגמור את המשחק כבר ברבע הראשון. שיחקנו הגנה מצויינת אבל לא ידענו איך לנצל את ההזדמנויות ההתקפיות שלנו". סן אמטריו הוסיף: "כולם רצו לעלות לטופ 16, אבל לא הצלחנו. אנחנו צריכים להתמקד כרגע בליגה ובגביע. הסיבה שלא עלינו היא שלא הצלחנו לשמור על הבית וגם לא ניצחנו משחקים בחוץ. הפסדנו את העלייה גם בקאנטו, גם בנאנסי וגם כאן".

סקאריולו: "ניצחונות כאלה הופכים אותנו לחזקים וגדולים יותר"

קבוצה נוספת שתופסת את הראש ולא מאמינה איך היא נשארה מחוץ לטופ 16 היא פרטיזן בלגרד. הקבוצה הסרבית הייתה צריכה הפסד של עד 4 נקודות בבית מול מילאנו כדי לעלות לשלב הבא, ואף הובילה בבטחה במחצית הראשונה, אך מחצית שנייה חלשה של הקבוצה השאירה את מילאנו חזק בעניינים בדרך לניצחון מרשים 66:72 ולחגיגות על הפרקט בבלגרד.

"הפסדנו את המשחק ברבע השלישי", הסביר המאמן ולאדה ג'ובנוביץ', "היינו מהירים בהתקפה אבל לא ידענו לסיים אותה. איבדנו את הקצב ואת השליטה על המשחק וזה מה שעשה את ההבדל. הלחץ גרם לנו להחטיא הרבה זריקות עונשין במחצית הראשונה. אני מצטער שלא עלינו סיבוב, אבל יש עוד הרבה משחקים לפנינו העונה".

בצד המנצח ידעו לשחרר חיוך אחרי עונת יורוליג מלאה בהפתעות ואכזבות, "הייתה אווירה נהדרת באולם הערב", אמר המאמן הספרדי של מילאנו סרג'יו סקאריולו, "שתי קבוצות נאבקו על אותה המטרה. פרטיזן היו טובים יותר במחצית הראשונה, ואנחנו בשנייה. הניצחון הוא היסטורי עבורינו משתי סיבות, בפעם הראשונה בהיסטוריה הקבוצה עלתה לטופ 16 ביורוליג, ובפעם הראשונה מילאנו ניצחה בבלגרד. ניצחונות כאלה הופכים אותנו לחזקים וגדולים יותר".

יורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully