וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארנס: "הקליפרס חוגגים כאילו זכו בתחרות הטבעות"

המתיחות בלוס אנג'לס גוברת, בלייקרס לא אהבו את החגיגות המוגזמות של בלייק גריפין וחבריו. גאסול: "הם השוויצו יותר מדי"

המתיחות בלוס אנג'לס גוברת. הקליפרס נראים כמו הקבוצה הלוהטת בעיר, ולא מסתירים את ההתרגשות שלהם. בשורות הלייקרס, ששלטו ללא עוררין בחמש השנים האחרונות, הצטבר מרמור בימים האחרונים, ולא משני ההפסדים במשחקי ההכנה או מההצהרות של שחקני היריבה, אלא בעיקר מהחגיגות המוגזמות של שחקני הקליפרס אחרי כל הטבעה.

"אין ספק שיש להם קבוצה טובה יותר ושהם יכולים להגיע לפלייאוף", אמר מט בארנס, "יש להם הרבה סיבות להתרגש, אבל כל החגיגות שלהם אחרי כל דאנק אולי נראות מדהים ב'ספורטסנטר', אבל חבר'ה, בואו רק נשחק כדורסל. אחרי כל דאנק הם מתנהגים כאילו הם ניצחו בתחרות הטבעות. כשחקנים לא יהיה לנו קל לסבול את זה. בלייק גריפין הוא ספורטאי מדהים, אבל הוא נלהב קצת יותר מדי".

כזכור, בלייק גריפין ספג טכנית אחת על היתלות מוגזמת על הטבעת, ובארנס אף ספג עבירה במתכוון אחרי שדחף את גריפין. גם פאו גאסול אמר ש"הרגיז אותנו שהם השוויצו קצת יותר מדי".

עוד הלילה בליגה

משחקי קדם עונה:

פיניקס - דנבר 110:85

דנילו גלינארי קלע 23 נקודות וראה את חבריו פותחים את הרבע האחרון בריצת 3:16 כדי להבטיח את הניצחון. קורי ברואר הוסיף 20 למנצחים, קוסטה קופוס תרם 15. פיניקס, מנגד, שניפתה את מיקאל פייטרוס, ראתה את סטיב נאש מסתפק ב-5 נקודות עם 2 מ-9 מהשדה ו-8 אסיסטים.

אטלנטה - שארלוט 75:92

ג'וש סמית קלע 21 נקודות וקטף 6 ריבאונדים, ג'ו ג'ונסון הוסיף 12, ואטלנטה גמלה לבובקאטס על ההפסד במפגש הקודם שלהן. קמבה ווקר סיים עם 8 נקודות ו-2 אסיסטים.

* ניו ג'רזי נטס, שהתבשרה על היעדרותו של ברוק לופז הפצוע לכשלושה חודשים לפחות, צירפה את מהמט אוקור בניסיון להתחזק מתחת לסלים. הטורקי עבר מיוטה תמורת בחירת סיבוב שני בדראפט ב-2015.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully