וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: מיכאל סקיבה מונה למאמן הרטה ברלין

זה היה באוויר, אך הפך לרשמי כשהמאמן חתם לשנתיים וחצי בבירה ויחליף את באבל המפוטר: "רוצה להגיע לשליש העליון"

זה היה באוויר כבר הרבה זמן, אבל היום (חמישי) הפך לרשמי וסופי: מיכאל סקיבה חתם לשנתיים וחצי כמאמן הרטה ברלין, במקומו של מרקוס באבל המפוטר. המאמן בן ה-46, שפוטר מאיינטרכט פרנקפורט בעונה שעברה, הוצג בברלין כמאמנה החדש של הרטה, שכזכור עלתה אתמול לרבע גמר הגביע לאחר שניצחה 1:3 את קייזרסלאוטרן.

"המטרה שלי היא להחזיר את הרטה לשליש העליון של הטבלה", אמר סקיבה שאימן עד עכשיו את אסקיהסהיספור, "הרטה שיחקה מצוין העונה, ואני מאמין שלשמור על הרמה הזו יהיה אפשרי". סקיבה התייחס לפיטוריו של באבל, שבאו לאחר מחלוקת ציבורית חריפה עם הנהלת הרטה: "חבל מאוד שזה הגיע לחילוקי דעות כל כך קשים, אבל זה לפעמים קורה בכדורגל. באבל עשה בהרטה עבודה מצוינת וארצה להמשיך בה. תמיד היה לי כבוד גדול להרטה ברלין, אני אוהב את העיר ואת האצטדיון".

סקיבה בן ה-46, יליד גלנזקירשן, התחיל את הקריירה שלו בשאלקה עד גיל 17, משם עבר לדורטמונד מתחת לגיל 19, לקבוצה החובבנית של דורטמונד ומשם המשיך לקבוצה הבוגרת. בין 2000-2004 שימש כעוזר מאמנו של רודי פלר בנבחרת גרמניה. בין 2005-2008 אימן את לברקוזן, משם עבר לגלאטסראיי ואיינטרכט פרנקפורט, בה אימן עד השנה שעברה כאמור. בתחילת העונה הנוכחית חתם בטורקיה.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully