וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל: שחר פאר ויוליה גלושקו שוב נפגשות

בפעם החמישית ברציפות השתיים בגמר, פאר הביסה 1:6, 1:6 את לנקרי. סלע נזקק ל-3 מערכות על ענבר ויפגוש את ויינטרוב

כפי שקרה בארבע השנים האחרונות, שחר פאר ויוליה גלושקו הן שתי הטניסאיות שייאבקו על תואר אלופת ישראל מחר (שישי). השתיים ניצחו היום את משחקי חצי הגמר שלהן ברעננה, והבטיחו את מקומן בגמר. כעת פאר תחפש להכניס את התואר השמיני לארון (והשישי ברציפות), בעוד גלושקו תקווה לחולל סוג של סנסציה מבחינתה ולנצח לראשונה את הישראלית הבכירה.

פאר, המדורגת 37 בעולם, ניצחה אתמול 4:6, 0:6 את שריי שטרנבך ברבע הגמר, ובמפגשה מול עופרי לנקרי היא ניצחה בקלות רבה יותר 1:6, 1:6 כדי לעלות לגמר. גלושקו לעומתה נאלצה לעבוד קשה יותר. הטניסאית המדורגת 206 בעולם פגשה את חברתה קרן שלמה (444) וניצחה 4:6, 6:7. בשנה שעברה פאר עבדה קשה בגמר ולבסוף ניצחה את גלושקו 0:6, 6:4, 5:7 כדי לזכות בתואר.

"אני חושבת שעופרי יכולה לשחק טוב יותר ויש גם התרגשות מבחינתה, אבל בסך הכל אני מתרכזת בעבודה שלי ורציתי לסיים את זה כמה שיותר טוב מבחינתי", אמרה פאר בסיום. "אני מקווה שיבוא מחר כמה שיותר קהל. יש פה אווירה טובה וכיף לשחק פה, ואני מקווה שכולם ייהנו מהגמרים". משחק הגמר ייפתח ב-10:00 בבוקר (שידור ישיר בערוץ הספורט), ומיד לאחריו יתקיים משחק הגברים.

בגברים טרם הושלמה תמונת העולים הסופית לגמר, אך מי שבינתיים יודע בוודאות שהוא ישחק מחר במעמד המכובד הוא דודי סלע. הישראלי המדורג 83 בעולם פגש לקרב מסקרן את עמית ענבר, שהוביל 3:6 בתום המערכה הראשונה, אבל הישראלי הבכיר הצליח לחזור לעצמו בשתי המערכות הבאות, לנצח 2:6 ו-3:6 כדי להשיג את המקום בגמר.

"היו לי היום עליות וירידות ואני שמח שניצחתי", אמר סלע בסיום. סלע יפגוש בגמר את אלוף ישראל המכהן אמיר ויינטרוב (206) שגבר על גלעד בן צבי (811) 3:6, 3:6. ניצחון של סלע יסדר לו זכייה שלישית בקריירה באליפות ישראל. לקראת המשחק אמר סלע: "אני רוצה להיות אלוף ישראל. ניצחון ייתן לי ביטחון שחשוב לי לתחילת העונה הקרובה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully