וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול מכללות: החטא ועונשו

תומר ספירשטיין

22.12.2011 / 14:23

אוהיו סטייט נענשה בהרחקה ממשחק בול בשנה הבאה ואיבוד 9 מלגות. ג'ים טרסל נענש בהרחקה מאימון בחמש השנים הבאות

לאחר הפרשה שהסעירה את עולם המכללות, בעקבותיה ג'ים טרסל אולץ להתפטר מתפקידו כמאמן אוהיו סטייט, הגיעו העונשים של הליגה. טרסל אמנם כבר אינו בתפקיד, ומי שיצטרך לעמוד בהם הינו אורבן מאייר, שמונה למאמן הקבוצה, אך גם טרסל עצמו נפגע קשות מן העונשים.

הבאקאייז הושעו ממשחק בול בשנה הבאה, מה שאומר אובדן של הרבה מאוד כסף עבור קבוצה שמשתתפת באופן כמעט קבוע באחד מארבעת משחקי הבול המרכזיים (השוגר בול, הרוז בול, הפיאסטה בול והאורנג' בול) ואף הגיעה לגמר שלוש פעמים בעשר השנים בהן אימן טרסל את הקבוצה (2002, אז זכתה, 2006, אז הפסידה לפלורידה של מאייר ו-2007 אז הפסידה ללואיזיאנה סטייט). בשנה שעברה ניצחה הקבוצה את ארקנסו בשוגר בול 26:31, אך ויתרה על הניצחון, כמו שאר ניצחונותיה באותה עונה, בשל הפרשה לפיה המאמן ידע על מספר שחקנים, ביניהם טרל פריור, הק"ב של הקבוצה, מכרו פריטי אספנות למכון קעקועים תמורת הטבות, כמו גם קבלת הטבות נוספות, זאת בניגוד לחוקי הליגה.

עונש נוסף שקיבלה הקבוצה הינו אובדן 9 מלגות בשלוש השנים הבאות, והצבתה של הקבוצה ברשימת "על תנאי" לאותה תקופה (משמעות הדבר היא כי אם ייתפסו הבאקאייז על עבירות נוספות, הליגה יכולה לסגור את הקבוצה). טרסל עצמו קיבל עונש של "הצגת סיבה" לחמש השנים הבאות. משמעות הדבר היא כי אם מכללה מסוימת תרצה לשכור אותו כמאמנה, תצטרך אותה מכללה להסביר באופן מפורט מדוע הוא חייב להיות המאמן, כמו גם שאותה קבוצה תעמוד תחת עין בוחנת, כלומר שגם היא תעמוד "על תנאי". בנוסף, טרסל קיבל הרחקה מחמישה משחקים בעונתו הבאה כמאמן ואיבוד הזכאות למשחק בול באותה עונה, כך שאפשר לומר שפרט לקבוצות ממש קטנות, לג'ים טרסל אין הרבה סיכוי לאמן בחמש השנים הבאות.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully