וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כספי: "גם מכבי ת"א וגם אני הרווחנו מזה שלא הגעתי"

עומרי כספי מתכונן לפתיחת העונה ב-NBA: "לי היה זמן להחלים, ומכבי לא איבדה שחקנים". על קליבלנד: "זו המכבי של אמריקה"

עומרי כספי מתכונן לקראת פתיחת ה-NBA עם קבוצתו החדשה קליבלנד קאבלירס, ומאמין שמצפה לנו עונה חיובית: "אני מרגיש טוב, יש לנו קבוצה טובה ואיכותית וצעירה, ואני אופטימי לקראת העונה הבאה", אמר היום (חמישי) כספי לגלי צה"ל, "קליבלנד שונה מאוד מקליפורניה, אבל אני מרגיש מאוד בנוח. זה ארגון מדהים, יש לנו את האולם הכי יפה בארה"ב, וקליבלנד היא כמו המכבי תל אביב של אמריקה. יש לנו מאמן מצוין (ביירון סקוט), קבוצה צעירה ומוכשרת, ואנחנו נהנים לשחק יחד. מקווה שזה יהפוך לניצחונות".

כספי אומר ש"צירפנו כמה שחקנים חדשים, ויש פה כוח חדש מהדראפט. אנחנו רוצים להיבנות, ללמוד מהניסיון של המאמן, ואני בטוח שזה יתבטא בתוצאות. יש שילוב טוב של צעירים וותיקים, ואנחנו אופטימים".

כספי כבר היה קרוב להצטרף למכבי תל אביב, אך בסופו של דבר לא חזר לקבוצתו, ולאחר שכבר סיכם עם הצהובים - הסתיימה הקבוצה ב-NBA. האם הוא מתחרט על כך? כספי נשאל אם לשחקנים ששיחקו באירופה יש יתרון מבחינת כושר, ואמר: "עדיין מוקדם לקבוע, אבל ברמת העיקרון יש יתרון לשחקנים ששיחקו באירופה. היו משחקי הכנה וקדם עונה כדי להיכנס לכושר. אני חושב שבסופו של דבר גם מכבי וגם אני הרווחנו מזה שלא הגעתי: לי היה זמן להחלים מהפציעה שלי, ומכבי לא קיבלה מכה של שני שחקנים שעזבו".

כספי גם התייחס לחברו לקבוצה אנתוני פארקר: "הוא עדיין אותו אנתוני. מה שהשתנה זה קצת הגיל, אבל הוא עדיין אדם מקסים, שחקן קבוצתי, וגם בגילו יודעים להעריך אותו ב-NBA. כיף להיות לצדו. כשהייתי בן 17 הסתכלתי עליו בהערצה ולמדתי ממנו, וכבוד עבורי להיות לצדו בסגל".

על הכושר שלו אמר כספי: "לא מעניין אותי אם אני פותח בחמישייה או לא. יותר חשוב לי לבוא לידי ביטוי, לעבוד קשה ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully