וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון: "מה שעובר על הווארד לא קרוב למה שעברתי"

כוכב ההיט לא חושב שהדילמה של סופרמן קשה כמו זו שהייתה לו בעזיבת קליבלנד: "הוא צריך להיות שמח עם כל החלטה"

עונת ה-NBA מתקרבת בצעדי ענק, והלילה (בין רביעי לחמישי) התחממו מיאמי ואורלנדו פעם נוספת במשחק קדם עונה, כשהפעם הייתה ידם של המג'יק על העליונה עם 100:104, ששיפר במעט את מצב רוחו השפוף של דוויט הווארד שלא קיבל את מבוקשו בפגרה ונשאר בפלורידה.

לברון ג'יימס שנדרש על ידי העיתונאים המקומיים להשוואה בין מצבו של הווארד המתוסכל לעזיבה שלו את קליבלנד בקיץ שעבר השיב: "אל תגידו שהוא עובר דבר דומה למה שאני עברתי. זה אפילו לא קרוב. העצה היחידה שאני יכול לתת לו היא שהוא צריך להיות שמח עם כל החלטה שהוא יקבל".

במהלך המשחק התעמת לברון ג'יימס מספר פעמים עם קווינטון ריצ'רדסון שהקניט אותו ללא הפסקה ואף שלח לעברו מרפק בסיום הרבע השלישי. אחרי התקרית, שזיכתה את ריצ'רדסון בעבירה טכנית, ניגש גארד המג'יק לספסל היריבה וצעק לעברו של דווין וויד, חברו מילדות: "תגיד לחבר שלך שיירגע".

כשנשאל לגבי האירוע אמר וויד: "אלה שניים מהחברים הכי טובים שלי, אז אני שמח שלא הייתי על המגרש וששום דבר רציני לא קרה. זה היה מציב אותי בסיטואציה מביכה".

* מרכוס קמבי סובב את ברך שמאל בחימום לפני משחק קדם העונה של פורטלנד מול יוטה, והסנטר בן ה-37 יעבור בדיקת MRI שתקבע כמה זמן ייאלץ להיעדר מהמגרשים.

צפו בתקצירי משחקי הלילה

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully