וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "מוריניו צדק. הצ'מפיונס באמת יותר חשוב"

מאמן ברצלונה משיב לזלזול של "המיוחד" בזכייה באליפות העולם לקבוצות, וסיפר שהוא לא מוטרד מהמשך דרכו בקבוצה

עם יתרון של 0:1 מהמשחק הראשון, ברצלונה תנסה לסגור את הסיפור הערב (חמישי, 23:00, שידור ישיר בספורט2) מול הוספיטאלט הקטנה מהליגה השלישית בגביע המלך כדי לעלות לשמינית הגמר. בינתיים כלי התקשורת טרודים בשאלת המשך החוזה של פפ גווארדיולה בקבוצה מעבר לעונה הנוכחית.

"אנשים צריכים להיות רגועים לגבי הארכת החוזה שלי", הבהיר גווארדיולה במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. "אני יודע מה שאני עושה. אני יודע כשאני צריך לעשות את זה, ואיך הדברים אמורים להיעשות. אני יכול להגיד שלזכייה בתארים אין קשר להחלטה הסופית שלי. הספק המתמשך בנושא לא מטריד אותי. ברגע שאני אקבל את ההחלטה שלי, אני אודיע על כך לנשיא רוסל".

ואיך אפשר שלא להתייחס לעימות הקבוע עם ז'וזה מוריניו, שלגלג באליפות העולם לקבוצות וכינה את המפעל כ"לא יותר מאשר כמה משחקים קטנים". אז אחרי שדני אלבס העצבני טען ש"מוריניו מקנא בנו", גווארדיולה נשמע מאופק הרבה יותר, ואמר: "מאמנה של מדריד רצה לברך אותנו, ואנחנו מודים לו. כל מה שהוא אומר מקבל חשיבות רבה, אין בעיות עם זה. הוא חופשי להגיד מה שהוא רוצה. הוא אומר שליגת האלופות חשובה יותר מגביע העולם לקבוצות, וזה נכון".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully