וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "אנחנו צריכים להמשיך ללחוץ על סיטי"

חלוץ מנצ'סטר יונייטד מייחל למעידה של השכנה אחרי ה-0:5 על פולהאם. מאנצ'יני על ה-0:3 על סטוק: "הליגה קשה מאוד"

בזמן ששאר הליגות באירופה נערכות לפגרת החורף, בפרמיירליג רק מתכוננים למחזורי חג המולד העמוסים, ואמש (רביעי) שוחק המחזור ה-17 והאחרון לפני החגים, בו שמרה מנצ'סטר סיטי על הפסגה עם 0:3 על סטוק, בעוד שמנצ'סטר יונייטד נותרו במרחק של שתי נקודות ממנה עם 0:5 על פולהאם.

"אני שמח בשביל האוהדים שלנו שהגענו לחג המולד במקום הראשון", אמר רוברטו מאנצ'יני, שהוביל את התכולים להישג הזה לראשונה מאז 1929. "כעת יהיה להם חג מולד שמח, אבל מה שחשוב באמת הוא איך הטבלה תיראה בסיום העונה".

"אנחנו משחקים טוב מאוד כרגע", המשיך מאנצ'יני. "אבל לפעמים זה לא מספיק, כמו בהפסד לצ'לסי. אנחנו חייבים להמשיך לעבוד קשה ולהאמין בעצמנו, כי הליגה הזו קשה מאוד".

בצד השני של מנצ'סטר טיילו מול הקוטג'רס, ואלכס פרגוסון היה מרוצה מההצגה של שחקניו: "זה היה אחד המשחקים הטובים שלנו העונה, במיוחד במחצית הראשונה בה שיחקנו כדורגל נפלא. זה לא מגרש קל לשחק בו, אבל עשינו את העבודה בקלות".

ווין רוני, שהיה שותף לחגיגת השערים במשחקו ה-300 בפרמיירליג, הוסיף: "חזרנו לכושר טוב בחוץ, וזה היה ניצחון גדול עבורנו. עכשיו יש לנו שני משחקי בית ואנחנו צריכים להמשיך להפעיל לחץ על סיטי, כדי שנוכל לנצל את ההזדמנות אם הם ימעדו".

לליברפול היה ערב פחות מוצלח עם 0:0 בוויגאן, לפני התחממו שחקני הקבוצה עם חולצות לכבודו של לואיס סוארס המורחק, ובמהלכו שרו אוהדי הקבוצה שירי עידוד לחלוץ האורוגוואי שהואשם בקללות גזעניות.

"אנחנו עומדים לצדו של לואיס, ואני שמח שגם האוהדים תמכו בו", אמר קני דלגליש בסיום. "חשוב ששחקנים יידעו לשלוט בעצמם, אבל אולי ההתאחדות צריכה להתחיל לשלוט באוהדים".

בניון חגג את השער מול וילה: "מאושר להבקיע בליגה סוף סוף"

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully