וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט המשחק בהולנד: "השוער יכול היה לזוז משם"

באס נייהיס על ההחלטה להרחיק את שוער אלקמאר, שהביאה לפיצוץ המשחק מול אייאקס. עדיין לא הוחלט אם יחודש המשחק

הולנד עדיין סוערת לנוכח המהומה במשחק הגביע אתמול (רביעי) בין אייאקס לאלקמאר. כזכור, בדקה ה-38 וביתרון של שער לאייאקס, אוהד שלה חדר מהיציע לכר הדשא וניסה לתקוף את שוער אלקמאר אסטבן אלברדו. השוער הקוסטה ריקני הרגיש מאוים, הסתובב רגע לפני שהאוהד קפץ עליו והשליך אותו על הריצפה תוך שהוא בועט בו בעוצמה.

בסופו של דבר האוהד בן ה-19 נעצר ובהולנד דווח שהוא היה שיכור כלוט. אלא שלא פה הסתיימה המהומה. שופט המשחק באס נייהיס שלף כרטיס אדום לשוער עצמו אל מול שחקני אלקמאר ההמומים. מאמן אלקמאר חרטיאן ורביק הורה לשחקנים שלו לרדת מהמגרש, כשהקהל המקומי באמסטרדם ארינה שורק בוז.

"השחקנים שלנו לא הרגישו בטוחים על הדשא", ניסה להסביר המנהל הטכני של אקלמאר ארנסט סטיוארט את ההחלטה לעזוב את הדשא. "עשינו מקלחת ונסענו הביתה. רצינו להיכנס פנימה כדי להירגע, אבל כשהתברר לנו שהשחקנים לא רוצים להמשיך, הלכנו. הדברים האלה לא קשורים לכדורגל ועוד קיבלנו כרטיס אדום. עכשיו צריך להמתין ולראות מה תהיה ההחלטה".

גם הג'נרל מנג'ר של אלקמאר טון גברנדס חושב כמו סטיוארט, והסביר: "מנקודת המבט שלי, אסטבן פשוט ביצע פעולת תגובה. אני מקווה שהוא יקבל חמלה מה-KNVB (ההתאחדות ההולנדית) מכיוון שהוא היה מאוים". באתר הרשמי של מפעל הגביע ההולנדי נכתב שקיימות שלוש אפשרויות לגבי המשחק: המשחק יושלם מהנקודה שבה הופסק, המשחק ישוחק מההתחלה או שהתוצאה שבה הוא הופסק תוכרע כתוצאת הסיום".

מאמן אייאקס פרנק דה בור, אמר בתגובה לאירועים: "ראיתי את ההתקפה על אסטבן והוא הגן על עצמו. לא יודע מה הייתי עושה במצב כזה, אבל אני יכול להבין את התגובה שלו, עם המזג הדרום אמריקאי. אני מבין את ההחלטה של אלקמאר לרדת מהמגרש, כי היו המון אמוציות באותם רגעים".

השופט באס נייהיס הסביר את ההחלטה התמוהה שלו: "אני מבין שאסטבן הגן על עצמו, אבל הוא הלך לעבר האוהד ובעט בו פעמים רבות. הוא יכול היה רק לזוז משם". לאחר המשחק, באייאקס התנצלו על האירוע ועל סידורי הביטחון, והבטיחו שהאוהד יורחק לכל החיים מהמשחקים של הקבוצה.

צפו בבעיטות ובמהומה שבאה לאחר מכן:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully