וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע ספרדי: אתלטיקו מדריד וויאריאל הודחו

הקולצ'ונרוס ספגו כבר אחרי 18 שניות מאלבסטה והפסידו 1:0, הצהובים חטפו 2:0 ביתי ממירנדס. מלאגה ואוסאסונה עלו

לאחר שיריבתה העירונית ומחזיקת הגביע ריאל מדריד כבר הבטיחה את עלייתה לשלב שמינית גמר גביע המלך בספרד, ניסתה היום (רביעי) אתלטיקו מדריד להצטרף אליה. על מנת לעשות זאת, היא הייתה צריכה להתגבר על הפסד 2:1 מהמשחק הראשון מול אלבסטה מצמרת הליגה השלישית.

לצערם של הקולצ'ונרוס, שנמצאים בתקופה נוראית גם בליגה וככל הנראה ייפרדו בימים הקרובים ממאמנם גרגוריו מאנזנו לטובת שחקן העבר דייגו סימונה, התקוות שלהם למהפך החזיקו מעמד בדיוק 18 שניות, עד שסורדו חטף כדור ומצא את ויקטור קורטו והאחרון שלח כדור חזק לפינה הימנית של שוער אתלטיקו סרחיו אסנחו כדי לקבוע יתרון מהיר מאוד ולהמם את יושבי ויסנטה קלדרון. המארחת אומנם עלתה בהרכב מלא, אבל לא מצאה את המסגרת כמעט בכלל, הרבתה בכיסוחים ונזקקה ליכולת טובה מאוד של אסנחו כדי לא לרדת מושפלת עוד יותר והמשחק הסתיים ב-0:1 לאורחים. בסיום כאמור, אלבסטה עלתה לשמינית הגמר ואתלטיקו איבדה עוד קצת מהכבוד שלה.

עוד קבוצה שחווה עונת נוראית היא ויאריאל, שלאחר תיקו 1:1 בחוץ מול מירנדס, הפסידה היום בגומלין במדריגל 2:0 לקבוצה מהליגה השלישית והודחה גם היא. פאבלו אינפנטה, עם צמד ענק (60, 87) חתום על ההפתעה. אחת מהפתעות העונה, אוסאסונה, השלימה את העבודה ועלתה לאחר תיקו ביתי 1:1 מול אלמריה ו-2:4 בסיכום שני המשחקים. רולאן לאמה (79) כבש למארחת, הנוק גויטום השווה (85). לבנטה, עוד הפתעה טובה, עבדה קשה בבית מול דפורטיבו לה קורוניה מהליגה השנייה, עד שניצחה 1:4 בהארכה (4:5 בסיכום). נאביל אל זאהר (13) כבש ראשון ללבנטה, פבלו אלבארס השווה (23) וסאול האורח הורחק (35). סרחיו באייסטרוס (37) קבע 1:2 לצפרדעים, רובן סוארס השווה את סיכום שני המפגשים 11 דקות לסיום ובדקה ה-101 ארונה קונה כבש את שער הניצחון היקר, לפני ששחקן שני של דפור, בורחה, הורחק גם הוא דקה לסיום.

את אחד ממשחקי היום סיפקו מלאגה וחטאפה מהליגה הבכירה. אחרי 0:1 בחוץ למלאגה במשחק הראשון, רוד ואן ניסטלרוי העלה אותה ליתרון בגומלין עם שער בדקה ה-45. שער עצמי של וילפרדו קבאיירו (51) ושער של חוסה מאנה (79) הפכו את התוצאה, כשרובסון וולינגטון רואה אדום במלאגה (77), אלא שגם פרנסיסקו קסקה האורח הורחק (81) ודייגו בונאנוטה מצא את השוויון הדרמטי בדקה ה-86, כדי לשלוח את מלאגה לשמינית הגמר.

במשחקים נוספים:

גרנאדה - סוסיאדד 1:2 (5:3 בסיכום)
סראגוסה - אלקורקון 2:0 (3:1 בסיכום)
ראיו וייקאנו - סנטאנדר 3:4 (6:6 בסיכום, סנטאנדר עלתה בזכות שערי חוץ)
בטיס - קורדובה 1:2 (2:2 בסיכום, קורדובה עלתה בזכות שערי חוץ)
בילבאו - אובידו 0:1 (0:2 בסיכום)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully