וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונטה אליס חשוד בהטרדה מינית

אישה שעבדה בווריורס טוענת שהשחקן שלח לה מסרונים מטרידים, תמונות של איבר מינו, ובהמשך אף פוטרה מהמועדון

עונת ה-NBA עומדת בפתח, מה שאומר לא מעט העברות, החתמות ומשחקי אימון. אבל שום עונה אינה שלמה באמת ללא הטרדה מינית כלשהי בה מעורב שחקן מהליגה הטובה בעולם. ואכן, לצורך המשימה השנה הגיע מונטה אליס מגולדן סטייט, ולקח על עצמו את המשימה. הערב (רביעי) מתברר כי אישה בשם אריקה רוס, שעבדה במערך יחסי הציבור של הווריורס תובעת את אליס על כך שהטריד אותה מינית.

על פי רוס, אליס החל לשלוח לה בחודש נובמבר של שנת 2010 מסרונים רבים, לעיתים כמה פעמים ביום, בהם הודעות כגון: "היי סקסית", ו-"אני רוצה להיות איתך". בהמשך, כפי שקרה לא אחת בשנים האחרונות בספורט האמריקאי, טענה רוס כי אליס שלח לה תמונות של איבר מינו בפלאפון, ושהתמונות הללו עדיין ברשותה. עורך דינה של רוס טוען כי היא דחתה את ההצעות מהשחקן, ואמר: "הלקוחה שלי סבלה מהטרדה לא רצויה, וסבלה וממשיכה לסבול ממצוקה וטראומה".

על פי כתב התביעה, גולדן סטייט שינתה את תפקידה של רוס ובהמשך אף פיטרה אותה. "התנהגו אליי בצורה לא הוגנת", אמרה רוס, וטענה כי הפיטורין הגיעו כתגובה לכך שלא התמסרה לאליס. מהווריורס עדיין לא ניתנה תגובה בנושא, בעוד סוכנו של אליס אמר כי הוא לא מעוניין להגיב כרגע. אליס היה השחקן המצטיין של גולדן סטייט בעונה החולפת כשהוא מעמיד ממוצע של 24.1 נקודות למשחק.

קבלו את השחקן השנוא ביותר ב-NBA

אזור ה-NBA של וואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully