וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: איתי שכטר כבש, קייזרסלאוטרן הודחה

החלוץ השווה עבור קבוצתו בדקה ה-51, אלא שהרטה ברלין ניצחה 1:3 בשמינית הגמר. מיינץ הפסידה לקבוצה מהליגה ה-4

שחקן קייזרסלאוטרן איתי שכטר אומנם הורחק משני משחקי ליגה, לאחר הכרטיס האדום שספג במחזור האחרון בבונדסליגה מול האנובר, אבל בגביע הוא רשאי לשחק. הערב (רביעי) הוא אכן השלים 90 דקות ואף כבש את שער השוויון במדי קבוצתו, שהודחה מהמפעל בשלב שמינית הגמר לאחר הפסד חוץ, 3:1 באצטדיון האולימפי מול הרטה ברלין.

רגע לפני סיום המחצית הראשונה, המארחת, שנמצאת במקום ה-11 בליגה, השיגה את שער היתרון לאחר מתפרצת נאה שהסתיימה בבעיטה מקרוב של הקולומביאני אדריאן ראמוס. בדקה ה-51 הגיע הרגע של שכטר, שקיבל מסירה טובה למרכז הרחבה מאולקי שאהן ושלח כדור שטוח וחד ברגל שמאל, שפגש את הרשת. לאחר השער, שכטר חצה את מסלולי הריצה באצטדיון ועשה את כל הדרך אל אוהדי קייזרסלאוטרן, שעשו את הדרך הארוכה ממערב גרמניה עד לבירה.

אלא ששער השוויון של הישראלי לא החזיק מעמד יותר מדי זמן ובדקה ה-59 טעות בהגנה, שלחה את הכדור לרגליו של פייר מישל לסוגה, שהטעה שחקן הגנה ובעט כדור ששוער קייזרסאלוטרן קווין טראפ, היה חייב להדוף, אבל הוא רק נגע והכדור חדר פנימה. עד לסיום שכטר הספיק לסדר מצב טוב לדורגה קוואמה ובדקה ה-88 הוא היה חייב להשוות שוב, אבל מחמישה מטרים בעט חלש ונהדף על ידי שוער הרטה תומאס קראפט. בתוספת הזמן, פטריק אברט סגר את הסיפור עם בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. בסיום כאמור, המארחת חגגה העפלה לרבע הגמר ושכטר, בשל ההרחקה, יוצא לפגרה ארוכה מאוד שתסתיים רק בחמישי לפברואר, במשחק ביתי מול קלן. גילי ורמוט לא היה בסגל קייזרסלאוטרן.

הולסטין קיל מצמרת הליגה הרביעית הדהימה את מיינץ, מהמקום ה-14 בבונדסליגה, עם ניצחון ביתי ענק 0:2 משער עצמי של אנתוני יוג'ה בדקה ה-6 ואחד נוסף של סטיב מולר בדקה ה-64. במשחק מסקרן וסוער בו אירחה הרביעית בליגה בורוסיה מנשנגלדבאך לשלישית שאלקה, ניצחה הקבוצה הביתית 1:3 ועצרה מעט את הדהירה של שאלקה, שספגה הפסד אחרי שישה ניצחונות רצופים. חואן ארנגו העלה את גלדבאך ליתרון בדקה ה-18 ושתי דקות אחרי ההפסקה האורחים ספגו מכה קשה כשקלאס יאן הונטלאר הורחק בצהוב שני. מרקו רויס הכפיל בדקה ה-57 ויוליאן דרקסלר צימק בדקה ה-70, לפני שרויס כבש את השני שלו, שתי דקות לסיום. בתוספת הזמן גם שאלקה איבדה עוד שחקן, כשג'רמיין ג'ונס הורחק בצהוב שני גם הוא. במשחק הרביעי של היום נהנתה שטוטגרט מצמד של קאקאו (23, 62) ועלתה לרבע הגמר אחרי ניצחון 1:2 על המבורג. שער עצמי של ויליאם קויסט רק השווה (54).

* בלגיה: קורטרייק, בשורותיה השלים רמי גרשון 90 דקות, גברה בבית 0:2 על בירסחוט (90 דקות לדור מלול) במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר הגביע. סטנדרד ליאז', ללא מאור בוזגלו הפצוע, ניצחה 1:2 בחוץ את ליירסה. משחקי הגומלין ישוחקו ב-18 בינואר.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully