וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות ישראל בטניס: דודי סלע ושחר פאר בחצי הגמר

סלע יתמודד מול עמית ענבר, גם אמיר וינטרוב עלה ויפגוש את גלעד בן צבי: "מקווה להיות חד". פאר תפגוש את עופרי לנקרי

למרות הצטברות עננים הבוקר (רביעי) בשמי מועדון הטניס ברעננה, רבעי הגמר באליפות ישראל לבוגרים הגיעו לסיומם, כאשר כל המדורגים הבכירים בתחרות העפילו לשלב חצי הגמר שייערך מחר.

בגברים, דודי סלע ניצח 5:7, 3:6 את בר דקל ויפגוש בחצי הגמר (שייצא לדרך לאחר משחקי השעה 10:30) את עמית ענבר, שגבר 2:6, 1:6 על אביב בן שבת. גם אמיר וינטרוב עלה לשלב הבא, לאחר שעבר את סער סטיל עם 4:6, 1:6. וינטרוב יפגוש מחר (לא לפני השעה 13:00) את גלעד בן צבי שניצח 2:6, 1:6 את טל גולדנגורן.

וינטרוב, אלוף השנה שעברה, אמר בסיום: "סער שיחק טוב מאוד. אני שמח שבסופו של דבר עשיתי היום את העבודה ואני מקווה להשתפר מחר. בן צבי בכושר מעולה, אני מקווה להיות חד ולהעפיל למעמד המיוחד של גמר אליפות ישראל".

בנשים, האלופה המכהנת שחר פאר, ניצחה 4:6, 0:6 את שריי שטרנבך ותפגוש מחר (10:30) את עופרי לנקרי שניצחה 1:6, 1:6 את עמית לב ארי. במקביל למשחקה של פאר תתמודדנה זו מול זו שתי שחקניות הפדרציה, יוליה גלושקו וקרן שלמה. גלושקו גברה על ליבי מש 0:6, 1:6, בעוד ששלמה השיגה ניצחון בשלוש מערכות על ליאת צימרמן עם 6:3, 3:6, 0:6.

משחקי הגמר יתקיימו ביום שישי הקרוב (שידורים ישירים בערוץ הספורט) ויפתחו בשעה 10:00 עם גמר הנשים. לאחר מכן תתקיים הופעת ראווה קצרה של נבחרת ישראל בכיסאות גלגלים ובסיום היום ייערך גמר הגברים. הכניסה לקהל חופשית לגמר ולכל ימי המשחקים.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully