וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמיטרי מקיימי: "מקווה להצליח עם הפועל ירושלים"

21.12.2011 / 18:15

הרכז החדש עבר את הבדיקות הרפואיות וערך אימון אישי במלחה עם מאמן הכושר: "אעשה הכל בכדי לתרום למועדון"

הפועל ירושלים סיימה אמש (שלישי) את הקמפיין האירופי המאכזב שלה עם ניצחון על ציבונה זאגרב, והחל ממשחק הליגה הבא, ביום שני נגד מ.כ. הבקעה, כבר תזכה לחיזוק מצד השחקן החדש דמיטרי מקיימי. הרכז האמריקאי ערך היום אימון אישי במלחה עם מאמן הכושר אוני גוטליב, ומחר כבש יתאמן עם כל הקבוצה.

"אני שמח להגיע למועדון כמו הפועל ירושלים ומקווה לעזור לקבוצה להגיע לכמה שיותר הישגים", אמר מקיימי לאתר הרשמי לאחר שעבר את הבדיקות הרפואיות. "שמעתי הרבה על המועדון ואני שמח להיות חלק ממנו. אני כבר מחכה לפגוש את החברים ולהתאמן תחת הדרכתו של עודד קטש. אעשה הכל בכדי לתרום כמה שיותר להצלחת המועדון".

מקיימי, רכז שמאלי וחזק שבדרך כלל מעדיף את המסירה על פני זריקה, בילה ארבע עונות במכללת אילנוי, אותה עזב בקיץ שעבר. עונתו הטובה ביותר בקולג'ים היתה 2009/10, כשהעמיד ממוצעים מרשימים של 15.1 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-7.1 אסיסטים למשחק. בדראפט האחרון לא נבחר, ובשל השביתה ב-NBA גם לא זכה לנסות ולפלס את דרכו לליגה דרך מחנות הקיץ. לפני מספר חודשים הצטרף לקבוצת מרסין הטורקית, בשורותיה הספיק לשחק שמונה משחקים ולהעמיד מספרים של 8 נקודות ו-2 אסיסטים למשחק, לפני שהצדדים החליטו לסיים את הרומן הקצר.

לאתר הרשמי של הפועל ירושלים

כדורסל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully