וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: הפועל ירושלים ניצחה 78:86 את ציבונה זאגרב

הפועל ירושלים ניצחה בחוץ 78:86 את ציבונה זאגרב, אבל זה לא שינה את העובדה שהיא סיימה את הקמפיין שלה ביורוקאפ

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שלישי) את ציבונה זאגרב 78:86 בקרואטיה וסיימה את הקמפיין שלה ביורוקאפ אחרי שסיימה במקום השלישית בבית שלה ולא הצליחה להעפיל לשלב הטופ 16. שחקניו של עודד קטש יכולים להתנחם בניצחון חוץ, שאולי יוכל לדחוף אותם לימים טובים יותר בליגת העל ובגביע המדינה המתקרב. מצד שני, קטש יצטרך לבדוק איך שחקניו איבדו יתרון של 18 נקודות ובסופו של דבר נאלצו להתמודד על הניצחון עד לשניה האחרונה במשחק.

מהלך המשחק

אנטויין ברבור פתח מצוין את המשחק עבור הקרואטים והוביל אותם ליתרון 0:5, אבל פעולות טובות של דן גרונפלד ובריאן רנדל הביאו לשוויון 8:8. עם זאת, ברבור המשיך לטווח והוביל את הקרואטים לריצת 0:7. הירושלמים לא איבדו את זה, והחזירו בריצת 0:9 משלהם כולל דאנק שלישי של בריאן רנדל, כשבסופו של דבר אלישי כדיר העלה אותם ליתרון ראשון במשחק, 15:17. בסופו של דבר קבוצתו של עודד קטש שמרה על היתרון ברבע הראשון אותו סיימה ב-18:19.

דן גרונפלד קלע את הסל הראשון ברבע השני, אבל מגמת הריצות נמשכה, והפעם היה תורה של ציבונה בראשות בריאן צ'ייס לרוץ 0:7 ליתרון 21:25. גם במקרה הזה ירושלים הצליחה להישאר בעניינים בעיקר בזכות דקות טובות של כדיר וגוני יזרעאלי, ובסופו של דבר, חמש נקודות רצופות של ג'ון תומאס העלו אותם ליתרון 30:35. גם לוק ג'קסון התעורר והדהים בסוף הרבע השני עם שלוש שלשות בדקה וחצי שקבעו את תוצאת המחצית, 36:45 לירושלים.

הפועל ירושלים המשיכה בבליץ ופתחה את הרבע השלישי בריצת 2:8 בדרך ליתרון שיא במשחק, 38:53. הפעם גם בריאן רנדל היה שותף לחגיגה ואף הגדיל את היתרון של ירושלים שצמח בהמשך ל-44:62. במהלך הרבע ירושלים הצליחה לשמור על יתרון בטוח וסיימה את הרבע השלישי כשהיא מובילה 56:70.

אחרי הבריחה שלה, הפועל ירושלים הורידה הילוך, ואפשרה לציבונה לצמק מעט את הפיגור. 2:30 דקות לסיום, הקרואטים צימקו ל-78:73 וחזרו למשחק במטרה לרשום ניצחון יורוקאפ ראשון העונה. בשלבים האלה ירושלים נלחצה וציבונה המשיכה בשלה כשדאבור קוש קלע שלשה וצימק ל-80:78 כשנותרה 1:20 דק' לסיום. בסופו של דבר, אלישי כדיר סגר עניין מקו העונשין והבטיח את ניצחון החוץ של הפועל ירושלים.

סטטיסטיקה

קלעו להפועל ירושלים: בריאן רנדל 17 (7 מ-11 לשתיים), דן גרונפלד ולוק ג'קסון 13 כל אחד, ג'רוויס ורנאדו 11 (5 מ-5 לשתיים) ג'ון תומאס ואלישי כדיר 9 כל אחד, גוני יזרעאלי 6, משה מזרחי 4, אורי קוקיה וגיא דותן 2 כל אחד.

קלעו לציבונה זאגרב: בריאן צ'ייס 15, דאבור קוש 13, יורה לאליץ' 12, אנטויין ברבור 11, דמיאן רודז וגוראן סוטון 6 כל אחד, דמונטה הארפר, אנדראה זיזיץ' והרוויה קובאצ'ביץ' 4 כל אחד, טומיסלב זובצ'יץ' 3.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully