וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: פרדה איחר לאימון והושעה ליום אחד

21.12.2011 / 17:57

השחקן טען כי הטעו אותו לגבי שעת האימון: "אולי נקנה לו שעון?". מחצ'קאלה עדיין בעקבות בן חיים, תגיש הצעה בקרוב?

אחרי שאיחר לעלות על כר הדשא במשחק מול הפועל תל אביב, קשר מכבי פתח תקוה דני פרדה לא הורשה גם אתמול עם מכבי פתח תקוה לאחר שהתברר שאיחר לאימון בשעה. לאחר שיחה עם המאמן אייל לחמן הוחלט כי יושעה ליום אחד. הערב (רביעי) חזר השחקן להתאמן באישור המאמן, אך לא נראה שייקנס. פרדה טען להגנתו כי הטעו אותו לגבי שעת האימון. "אולי בחג הקרוב נחלק כאן שעונים, נמאס ממכת האיחורים הזאת", אמרו בקבוצה. כזכור, רק לאחרונה ירד השחקן להעביר אימונים במחלקת הנוער.

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, הקבוצה הרוסית אנז'י מחצ'קאלה רוצה לצרף את החלוץ טל בן חיים ומוכנה לשלם לו כ-800 אלף דולר לעונה. בן חיים מעדיף כרגע לעבור לאירופה מאשר לשחק בהפועל תל אביב, מה גם שההצעה הכספית של הרוסים גבוהה בהרבה. בפתח תקוה עדיין מחכים שהרוסים יגישו הצעה בכתב עבורו, משום שעד כה נערכו שיחות בעל פה. גם ארבע קבוצות מאוקראינה גילו לאחרונה עניין בשחקן.

כזכור, אתמול פנתה פתח תקוה פנתה בימים האחרונים לחלוץ בני לוד, מורד אבו ענזה, שכבר הושאל לקבוצה בעונה שעברה. שיחה בעניין התקיימה בין נציג משפחת לוזון לשחקן ובין הנהלת הקבוצה ליו"ר לוד, אבו סובחי. אצל סגנית מוליכת הליגה הלאומית דורשים כרגע 400 אלף דולר עבור כרטיסו, סכום זהה לזה שהיה מעוגן כאופציה לרכישתו בחוזה בפתח תקוה בתום העונה, מה שמעכב בינתיים את העסקה. אייל לחמן מחפש בשלב זה גם קשר וחלוץ זרים.

לאחר האימון היום התכנסו שחקני הקבוצה להדלקת נר שני של חנוכה. למועדון הוזמנו גם חוג האוהדים של הקבוצה, שחלק בתחילת השבוע כבוד לשחקן העבר מורד מגמאדוב.

אנז'י רוצה את טל בן חיים

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully