וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני לא מבין את ווין ברידג'

מאמן סיטי כועס על המגן שהתעקש להישאר בקיץ בקבוצה: "לא יודע מדוע שחקן רוצה להישאר במועדון שהוא לא משחק בו"

אין דבר גרוע יותר לשחקן מאשר לדעת שהוא לא רצוי במועדון שבו הוא משחק. גרוע מכך, שחקן שעובר יסורים במועדון מתמלא לא פעם בתחושות השפלה. אחד כזה שחווה רגשות מהסוג הזה בשבועות האחרונים הוא ווין ברידג', שממשיך להיות חלק מהסגל של מנצ'סטר סיטי למרות שרוברטו מאנצ'יני לא מעוניין להשתמש בו. המאמן האיטלקי התייחס לסוגיית המגן השמאלי, והוציא עליו את זעמו.

כזכור, ברידג' עבר בהשאלה באמצע העונה עשברה לווסטהאם, אבל חזר לסיטי אחרי שהפטישים ירדו ליגה. למרות שנדמה היה שהוא יעזוב בקיץ, ברידג', לדבריו של מאנצ'יני, היה מחוזר בצ'מפיונשיפ ובסלטיק הסקוטית, אך העדיף להישאר בסיטי אוף מנצ'סטר. "אני לא מבין מדוע יש שחקנים שיש להם הזדמנות ללכת ולשחק, אולי לא בפרמיירליג, אלא בצ'מפיונשיפ, והם לא עושים את זה", אמר האיטלקי.

"אני לא יודע מדוע שחקן רוצה להישאר במועדון שבו הוא לא יכול לשחק", המשיך מאנצ'יני בדברי התוכחה שלו. "כשאנחנו צעירים ומתחילים לשחק כדורגל, אנחנו לא משחקים עבור הכסף, אנחנו משחקים מכיוון שאנחנו אוהבים כדורגל. לכל שחקן צריכה להיות המטרה הזו בראש - לשחק כדורגל. ווין הוא בחור טוב, אבל היו לו שתיים או שלוש הזדמנויות בקיץ, כולל סלטיק, שהיא קבוצה חשובה. הוא מתאמן איתנו לפעמים ולפעמים הוא עושה את זה עם השחקנים הצעירים, אבל אני מקווה בשבילו שהוא יעזוב בינואר מכיוון שזה קשה לשחקן להיות שחקן אימונים בכל יום".

סוגיה נוספת שמטרידה את מאנצ'יני היא עזיבתם הצפויה של קולו ויאיא טורה לנבחרת חוף השנהב שתשתתף באליפות אפריקה. "אני חושב שהם יעזבו אחרי המשחק נגד יונייטד, שבועיים לפני תחילת אליפות אפריקה", הבהיר מאנצ'יני. "אם נוכל למצוא פיתרון אחר עם ההתאחדות של חוף השנהב, זה יהיה טוב, אבל זה קשה".

סיטי פוגשת הערב (רביעי, 21:45, שידור משולב בספורט 1 ו-1HD) את סטוק וניצחון ביתי שלה ישאיר אותה במקום הראשון לפחות עד המחזור הבא.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully