וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "חשוב לנו לנצח בשביל המומנטום"

21.12.2011 / 8:36

מכבי ת"א המריאה לבלגיה, המאמן על דמונד מאלט: "שהוא ישחק טוב ואנחנו ננצח". בבלגיה טוענים: "כל הפרטים מסוכמים"

מכבי תל אביב המריאה היום (רביעי) לבלגיה למשחק הנעילה של שלב הבתים ביורוליג נגד שרלרואה. ליאור אליהו, הסובל מווירוס בקיבה שהחמיר ביום ראשון, נשאר להתאושש בביתו ולא הצטרף לנסיעה של הקבוצה. קברניטי מכבי תל אביב ינצלו את המסע להיפגש לאחר המשחק עם הנהלת המועדון הבלגי ונציגיו של דמונד מאלט, שנמצא על סף סיכום באלופה הישראלית.

לפני ההמראה אמר דיוויד בלאט: "עכשיו כשאנחנו מסיימים את השלב הראשון של היורוליג, יהיה אפשר להשתמש במשחקים שבליגה האדריאטית כמשחקי הכנה. גם בליגה יש לנו כמה משחקים לא רעים בכלל. למרות זאת, אנחנו נוסעים בתחושה שהמשחק הזה הוא חשוב מבחינת המומנטום וההרגשה שלנו. זה חשוב שהחבר'ה שלנו רוצים לנצח. אנחנו עושים כל מיני נסיונות כשיש פציעות או מחלה כפי שיש עכשיו עם ליאור". על דמונד מאלט אמר המאמן: "שהוא ישחק טוב, ושאנחנו ננצח".

דווין סמית' התייחס גם הוא למשחק הקרוב, ואמר: "אנחנו לא נוסעים לטייל אלא כדי לשחק ולנצח. חזרנו למסלול הניצחונות בשבוע וחצי האחרונים ואנחנו רוצים להמשיך בזה. חשוב לנו להמשיך ולצעוד בכיוון הנכון. לא שמעתי עוד משהו על דמונד מאלט, ונראה מה יהיה".

פטריק סלמאנס, המסקר את שרלרואה בעיתון הבלגי HET NIEVWSBLAD, מגלה בשיחה עם וואלה! ספורט: "בכיר בשרלרואה אמר לי אתמול שכל הפרטים מסוכמים, והמשחק מול מכבי תל אביב יהיה האחרון שלו בקבוצה. אני די מופתע ששרלרואה מסכימה לשחרר את מאלט להמשך העונה כי הוא שחקן פתח שמוביל את הקבוצה. אני חושב שיהיה קשה להם בלעדיו, אבל מבחינתו של מאלט אני חושב שהוא מרגיש זה הסיכוי האחרון שלו להשיג תארים, ולכן הוא רוצה לעבור לקבוצה גדולה כמו מכבי שיש לה סיכוי לזכות בתואר אירופאי העונה".

סלמאנס התייחס לגבי התרשמותו המקצועית מהשחקן: "הוא שחקן מאוד מקצועי, מרכז משחק טוב שהדומיננטיות שלו מורגשת כי הוא בעל ניסיון רב ורואים את זה במשחק שלו. הוא יודע ליצור מצבים לשחקנים אחרים וגם לעצמו. הוא לא רק מחפש את הקליעה, אלא מעניק לקבוצתו ניסיון ומנהיגות. הוא סוג של מוטיביטור לשחקנים. החולשות שלו הן בגלל גילו המתקדם (33), שמשפיע בעיקר על החלק ההגנתי. מול קבוצות חלשות הוא מצליח, מול קבוצות חזקות לא ברור איך הוא יתפקד בהגנה, ובכלל".

מאלט הוא המחליף האידיאלי לפארמר עבור מכבי ת"א?

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully