וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: בולטון ניצחה 1:2 את בלקבורן

הקבוצה של קויל נחלצה מהמקום האחרון ושלחה לשם את הרוברס אחרי שדייויס וריו קוקר הבקיעו. 2:2 בין וולבס לנוריץ'

מחזור אמצע השבוע בפרמיירליג נפתח כבר הערב (שלישי) עם שני משחקים. אמנם קבוצות הצמרת לא היו מעורבות בו, אבל בולטון קיבלה הזדמנות להיחלץ מהמקום האחרון, והיא עשתה את זה בזכות ניצחון על בלקבורן שהקדימה אותה בנקודה כשניצחה אותה 1:2. וולבס ששרויה בתחתית לא הצליחה לצבור ביטחון וסיימה רק ב-2:2 את משחקה מול נוריץ' סיטי.

בלקבורן - בולטון 2:1

אחרי חמישה הפסדים רצופים, בבולטון ידעו שהפסד בקרב התחתית הקשה נגד בלקבורן יגרום להעמקת המשבר. אז אחרי שספגה 11 שערים בחמשת המשחקים הללו, הקבוצה של אואן קויל הייתה משכנעת, במיוחד במחצית הראשונה, ושלחה את בלקבורן אל המקום האחרון אחרי שזו ספגה הפסד שלישי ברציפות. כבר אחרי חמש דקות לחץ ברחבת הרוברס הוליד הדיפה של פול רובינסון, כריסטופר סמבה התקשה להרחיק ודייויד אנגוג מצא את מארק דייויס שבעט פנימה. בולטון המשיכה לתקוף ובדקה ה-30 התקפה מתפרצת הולידה מסירת רוחב של מרטין פטרוב הבולגרי אל נייג'ל ריו קוקר, שעשה את הסיבוב והמשיך פנימה. בלקבורן הצליחה לחזור למשחק עם שער מצמק של יעקובו איגביני בדקה ה-67 אחרי בישול של דייויד הויילט, אבל לא הצליחה יותר מכך.

וולבס - נוריץ' 2:2

נוריץ' המפתיעה המשיכה גם הערב בנסיונות ההתאוששות מהחמישייה שהפגיזה מולה מנצ'סטר סיטי, ואחרי הניצחון על ניוקאסל והתיקו מול אברטון, היא פגשה את וולבס השקועה בתחתית, שלא הצליחה להתאושש גם הערב. בדקה ה-12 האורחים עלו ליתרון אחרי שמסירת רוחב של ווס אולהאן מצאה את הראש של אנדרו סורמאן, שהמשיך פנימה מקרוב. השוויון של וולבס לא איחר להגיע ובדקה ה-37 סילבן אבנקס בלייק הכניע את ג'ון רודי. רבע שעה לסיום נוריץ' שוב הובילה עם שער שהבקיע סימאון ג'קסון, שנכנס כמחליף דקה קודם לכן, אחרי בישול של סטיב מוריסון, אבל רונאלד זובאר השאיר לזאבים נקודה עם שער בנגיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully