וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "מגיעה לשחקנים יותר ממילה טובה"

20.12.2011 / 23:22

מאמן הפועל ירושלים היה מרוצה מהניצחון שסיים את הקמפיין האירופי. בריאן רנדל: "אפשר לקחת דברים טובים מהמשחק"

הפועל ירושלים ניצחה הערב (שלישי) 78:86 את ציבונה זאגרב במשחקה האחרון העונה ביורוקאפ, וסיימה את הבית שלה במקום השלישי, כשרק שתי הראשונות עלו שלב והמשיכו לטופ 16. עם זאת, עודד קטש ושחקניו היו מרוצים מהעובדה שהקמפיין האירופי הסתיים בניצחון, מה שירים את המורל לקראת המשך מאבקיה של הקבוצה בליגה וברבע גמר גביע המדינה שייערך בחודש הבא.

עודד קטש אמר בסיום המשחק: "אני שמח על הניצחון. השחקנים גילו רצינות ואופי לאורך כל המשחק, גם כשמדובר בהתמודדות שהיא לפרוטוקול בלבד, ומגיעה להם יותר ממילה טובה. סיימנו את המפעל האירופי והיה לנו חשוב לסיים אותו עם ניצחון, עכשיו נתמקד במשחקי הליגה וגביע המדינה". קטש התייחס גם לאי שיתופו במשחק של די.ג'יי סטרוברי ואמר: "הוא סובל מכאבים בברך ולכן העדפנו שלא לסכן אותו לקראת ההמשך".

בריאן רנדל, שהצטיין בירושלים עם 17 נקודות אמר בסיום המשחק: "סיימנו את הקמפיין האירופי בצורה מכובדת. חבל שלא עלינו לשלב הבא, אבל הפנים שלנו קדימה. אפשר לקחת הרבה דברים טובים מהיכולת שלנו הערב להמשך הדרך. כל השחקנים הוכיחו שהם מקצוענים שנלחמו על כל כדור במשחק שלא קובע דבר. הפנים שלנו קדימה לליגה ולמשחקי גביע המדינה".

הפועל ירושלים ניצחה 78:86 את ציבונה זאגרב

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully