וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע גרמני: נירנברג הודחה בשמינית הגמר

אלמוג כהן שיחק 67 דקות, קבוצתו הפסידה 1:0 לגרויטר פורת. באיירן מינכן ניצחה 1:2 את בוכום משער בדקה ה-90 של רובן

הבונדסליגה אמנם סגרה סיבוב בשבת, אבל רגע לפני היציאה הרשמית לפגרת החורף, החלו הערב (שלישי) משחקי שמינית גמר הגביע הגרמני. באיירן מינכן חיכתה לדקת הסיום כדי לנצח 1:2 את בוכום ולעבור לרבע הגמר, בעוד שכנתה הבווארית נירנברג (67 דקות לאלמוג כהן) הודחה בידי גרויטר פורת עם הפסד 1:0. דורטמונד נזקקה לפנדלים כדי לגבור על פורטונה דיסלדורף מהליגה השנייה, וניצחה 4:5 אחרי 0:0 בתום 120 דקות. הופנהיים ניצחה 1:2 את אוגסבורג.

בוכום - באיירן מינכן 2:1

אחרי שזכו באליפות החורף וסיימו את הסיבוב הראשון עם 0:3 ביתי על קלן, הבווארים רצו לעשות צעד קדימה גם בגביע, אבל נתקלו ביורדת בוכום שעשתה להם צרות לא קטנות. באיירן מינכן עלתה בהרכב חזק, מלבד מריו גומז שירד לספסל, אבל בדקה ה-26 היה זה ג'ובאני פדריקו שהדהים כשהכניע את מנואל נוייר. יופ היינקס שלח גם את גומז למערכה במחצית השנייה, ובדקה ה-52 הסקורר ביצע דאבל פס עם טוני קרוס שהשווה. בתוספת הזמן הוכרעה ההתמודדות בצורה דרמטית, כשאריאן רובן קיבל כדור מפרנק ריברי ומצא את הרשת.

פורטונה דיסלדורף - בורוסיה דורטמונד 0:0 (5:4 בפנדלים)

סגנית המוליכה של הבונדסליגה התקשתה מאוד נגד מוליכת ליגת המשנה, שגררה אותה למשחק שנמשך 120 דקות. בדקה ה-34 פטריק אובומויילה השאיר את דורטמונד בעשרה שחקנים, ומהשלב הזה נאלצה דורטמונד להתמודד בחיסרון מספרי. בסופו של דבר, דורטמונד הצליחה לנצח בקרב מהנקודה הלבנה 4:5. את פנדל הניצחון הבקיע איבן פרישיץ' ששלח את קבוצתו לרבע הגמר.

נירנברג - גרויטר פורת 1:0

אלמוג כהן (67 דקות) שמר על מקומו בהרכב המארחים, שהופתעו על ידי המדורגת שנייה בליגת המשנה. דווקא לאחר השלישייה המהממת בלברקוזן, נירנברג קלקלה לאוהדיה את מצב הרוח עם הדחה כואבת מהגביע בו זכתה ב-2006/7. אדגר פריב כבש מקרוב את שער הניצחון לזכות גרויטר פורת בדקה ה-15.

הופנהיים - אוגסבורג 1:2
להופנהיים: סיאד סליחוביץ' (24), ודאד איבישביץ' (49). לאוגסבורג: טורסטן אורל (37)

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully